mijn dochter heeft voor sinterklaas een babypop gehad van mijn ouders, die hebben hem bij de action gekocht. alleen nooit gekeken of het geluid kon maken nu kwamen wij erachter dat er toch batterijen in zaten, maar geen idee hoe er geluid uit kon komen. vanmiddag was mijn dochter er hardhandig mee aan het spelen (springen moest de pop doen) en ineens kwam er geluid uit, maardaarna ook niet meer. iemand enig idee? edit foto bij gedaan
Welke is het. Wij hebben er eentje die geluid maakt als je in het handje knijpt gaat huilen en zegt mama mama
dat weet ik dus niet, omdat mijn ouders de doss etc al weg hadden gegooid, ze kreeg er namelijk gelijk een houtenspeelgoed wieg bij (mijn oude) en daar hadden ze de pop al in gedaan, maar de handjes zijn van hard kunstof
Ik werk bij de Action, maar om eerlijk te zeggen heb ik deze pop niet gezien bij ons, we hebben wel poppen maar niet deze, want heb er zelf ook 1 gekocht en dat is zonder batterij en die zat ook niet in een doos Wat ik kan aanraden is om naar het filiaal te gaan om het te vragen, misschien dat ze het daar weten.
Ja, die hebben wij ook.. Die moet je in 1 van de 2 handjes knijpen dan komt er geluid uit . Als je dr op de buik legt (nadat je in het handje hebt genepen) gaat ze krijsen, dat is een "echt" geluid joh! Klinkt echt zielig!!
och jeetje, die pop heb ik ook hier. Vreselijk ding.. haha. Je moet op t handje drukken dan begint ze te huilen,praten, zuchten zonder stoppen. Je kan haar ook niet stoppen t houd vanzelf op. Nu duurt dat vrij lang. Dus ik wilde eens kijken of er ook een uit knop op zat. Nou niet dus, na een paar keer wild spelen met de pop, was ze stuk. Deed helemaal niets meer. maar daar was ik stiekem wel heeeel blij om.
gevonden, idd knijpen in 1 hand, volgens mij brabbeld ze chinees hahahaha, maar was maar kort. hier zat aan de achterkant klittenband, zo kon ik bij het kastje komen (wat half uit de pop steekt niet eecht subtiel) maar huilen doet ze niet, dochter vond de pop ineens niet meer leuk hahaha, zei gelijk wat doet ie nu? popje raar hihihihi