Goed gevoel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Max78, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Misschien een beetje vreemd, maar ik heb deze ronde zo'n goed gevoel. Heb al vanaf een kleine week na mijn ei het gevoel dat het goed zit deze keer. Een beetje raar, want ik weet ook wel dat ik dat helemaal niet kan weten. En toch voelt het zo. Het heeft ook niet te maken met lichamelijke dingen die ik voel, een soort voorgevoel. Ik heb dit nooit zo gehad, voelt een beetje dubbel want ik wil mezelf niet gek maken. zijn er meiden die dit wel eens gehad hebben?

2. hallo max,

Ook ik had dit gevoel bij mn vorige zwangerschap. Vandar dat ik toen ook 3 dagen voor nod al getest had. Ook zei mn 'gevoel' dat t een meisje werd en ook dit was juist.
    Is een gevoel dat moeilijk te omschrijven is.. Duim met je mee!

3. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ja ik heb dat deze ronde, maar had vandaag toch een negatieve test in mijn handen... Ik had wel een late eisprong dus er is nog hoop...

Ik hoop dat jou gevoel goed zit, zou super zijn toch!!
    En je hoort wel heel vaak dat mensen na ee vmk meteen weer zwanger zijn!!

Ik zal voor je duimen!

liefs flower

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik kan het me wel voorstellen!

Wanneer mag/kan je testen?!

5. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik duim ook voor je mee, en ik zit nu in de 2e ronde en de eerste ronde had ik niet het idee dat het raak zou kunnen zijn, maar deze maand toch wel wat meer hoop.

6. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Wat een leuke reacties! Ik heb ovulatietesten gebruikt en ik denk dat mijn nod 25 of 26 oktober is, maar ik gok dat ik uiterlijk zondag een testje waag.

Aan de andere kant had ik vorige maand voor mijn nod echt grotere borsten en dat herinner ik me ook van mijn eerste zwangerschap. Dan heb ik nu (nog) niet, misschien komt het nog, maar dat is eigenlijk niet echt een goed teken.

@Flower Wanneer is jou nod dan? Heb je te vroeg getest, ik kan me ook niet inhouden. Maar dan kan het ondanks een negatieve test natuurlijk nog alle kanten op. Ik hoop voor je dat het toch raak blijkt te zijn.

7. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Mijn banner klopt niet echt, zal wel een langere cyclus hebben door die vmk...

Deel Deze Pagina