Hallo dames! Even een vraagje. Ik ben in december uitgerekend. Ik heb dus nog warme bekleding nodig voor in de maxi cosi. Nou vraag ik me af, is een wikkeldeken warm genoeg of moet ik echt een voetenzak kopen? Graag jullie mening/ervaring.
ik had beide...mijn zoon is van november....en op extreem koude dagen lag hij in zn wikkeldoek in de voetenzak, o een jasje in de voetenzak
Ik heb ook beide. De wikkeldoek voor de iets mildere dagen, en nu het kouder wordt gebruik ik de voetenzak. Het hangt er ook een beetje van af hoe je hem gaat gebruiken. Als je de maxi cosi alleen in de auto gebruikt en zorgt dat die lekker warm van binnen is, dan kun je waarschijnlijk prima af met een wikkeldoek, maar als je ook wel eens stukjes over straat moet overbruggen (verder weg parkeren o.i.d.), of de maxi cosi ook af en toe op het onderstel van je wagen wilt kunnen vervoeren, dan lijkt een voetenzak me geen overbodige luxe. Houdt ook beter wind tegen dan een een wikkeldoek of deken, lijkt me. Ik heb er 1 van wallaboo, die is heerlijk warm en lekker zacht gevoerd met een soort nep-schapenvacht.
Ik heb ook beiden, maar gebruikte de wikkeldeken alleen thuis en voor in de maxicosi hadden we een koeka voetenzak.
ben het helemaal met Edn eens. En als je een wikkeldeken wilt moet je goed opletten of er gordelgaten inzitten, veel wikkeldekens hebben die niet en dan kan jehem niet vast maken in de maxi cosi. De wrapper motion van lodger kan in de maxi. De voetenzak van koeka is ook erg mooi en lekker warm! succes met je keus Miek
bedankt dames! Dan koop ik ze allebei. Een wikkeldeken kan ik dan ook gelijk in de wandelwagenbak gebruiken.
hier alleen de wikkeldeken. Warm genoeg, de auto is toch zo warm... en als het dan echt -10 zou zijn ofzo, dan legde we een extra dekentje erover- gemakkelijk weer weg te halen ook
wij gebruikten eigenlijk ook alleen de wikkeldeken en een deken extra als je van de auto naar het huis moest lopen. Mijn ervaring met een voeten zak is dat het heel snel broeierig is in de auto waardoor je hem weer open moet ritsen ..
ik had alleen een (wikkel)deken en geen voetenzak, de voetenzak noit gemist en nooit willen aanschaffen. In de auto en in winkels is het veel te warm en de deken deed ik in de auto af als het warm was. De deken deed ik wat hoger als we op straat liepen.
Hmm ga ik toch weer twijfelen Ik heb vanmiddag wel een wikkeldeken gekocht. Een voetenzak kan ik dan altijd nog kopen.
Hey Onze kleine is vorig jaar december geboren en hij heeft vooral veel in de voetenzak gelegen hij vond het heerlijk
Hier net een voetenzak gekocht, want mevrouw trapt de wikkeldeken steeds af. Tocht dan zo lekker langs de beentjes. Ik heb ook een snoozebaby, maar dat past toch echt al niet meer. We hebben overigens een Maxi Cosi Pebble voetenzak model 2011 en die zijn nu in de aanbieding bij de babydump. Normaal 60 en nu 29