Hallo , Ik ben sinds een tijdje helemaal gestopt met de pil, Wel eerst wat rommelig met de pil geweest waar door ik me cyclus alleen maar kan gokken en niet zekerheid heb. Nu heb ik sinds gisteren trekkerige gevoel in me onderrug , me liezen en naar me onderbuik en ook af en toe naar me bovenbenen. Sinds vandaag ook dat ik wat meer witte afscheiding heb en toen ik net keek dat er heel klein beetje bruin/rood verlies erbij in heb. Iemand enig idee ? Ik vindt het lastig om in te schatten ook wanneer het nuttig is om te gaan testen.
Het is misschien handig toe te voegen welke cyclusdag je nu ongeveer zit? en lengtes van vorige natuurlijke cyclussen Als ik je klachten zo lees denk ik trouwens direct aan ovulatie, en anders zou het kunnen duiden op een beginnende menstruatie
Het spijt me, maar dit is helaas niet wat ik herken van wat ik merkte van het begin van mijn zwangerschap. Maar dat wil niet zeggen, dat het voor jou geen kwaaltjes van zwanger hoeven te zijn natuurlijk. Alleen een test zou je kunnen vertellen, of je wel of niet zwanger bent. En wanneer je het beste kunt testen? Heb je nu een regelmatige cyclus? Dus elke keer even lang. Dan zou ik wachten tot je nod om te kijken of je nieuwe cyclus krijgt en daarna testen.
Me cyclus is nog niet helemaal duidelijk omdat ik nog niet super lang ben gestopt met de pil en het nog wel eens verschil tussen. Wel op het moment steeds pijn op de hoogte van me litteken van me keizersnede en me schaambotje met uitstraling en naar me onderbuik en onderrug. Dit herken ik niet .. Vooral als ik wat meer loop dat het meer pijn doet