Zwanger worden met bloedverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evelien297, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hi dames,

Ik heb sinds een paar weken last van bloedverlies (tussen menstruatie door ook). Gyn heeft gister gekeken en is waarschijnlijk de baarmoedermond waar het vandaan komt (is heel gevoelig en bij aanraking begint het al te bloeden). Maar nu.. ik verwacht vrijdag of zaterdag mijn eisprong, maar is bloedverlies niet slecht voor sperma? Bloed zit als het goed is niet in mn baarmoeder, maar toch.. Is bloed door de afscheiding niet slecht voor zaad dat er door heen moet?

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Het is een ectropion als het goed is.. Weet iemand of dit invloed heeft op de vruchtbaarheid?

3. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik weet het niet. Je had het eigenlijk even aan de gyn moeten vragen dat had je meer geweten..

4. liesjeverliefd

27 mrt 2017
    56
    28
    18
    Ik heb hier en elders al verhalen gelezen van vrouwen die tijdens de laatste dagen van hun menstruatie moeten vrijen omdat hun eisprong meteen erna komt. Vaak zijn dat vrouwen met een lange menstruatie en een korte cyclus. Die worden ook gewoon zwanger. Het kan dus. Is het bloedverlies zo ernstig dat het tijdens het vrijen ook echt naar buiten komt? Of is het miniem?

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Nee komt wel echt naar buiten.. ik hoop dat het geen invloed heeft!

6. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Beste to, ik zag je post en wilde toch even reageren! Ik heb namelijk ook dit probleem gehad, tussentijdse bloedingen, vooral na de seks. Ik heb er bijna een jaar mee rondgelopen, omdat mijn gyn er niks mee kon. Uiteindelijk kwam ik bij een ander terecht die meteen zei: 'oh ik zie het al'. Ik had een snel bloedende baarmoedermond, en volgens haar was dat bloed wel degelijk van invloed op zwanger worden. Zaadjes houden niet van bloed zei ze. Ik heb toen een bevriezing gehad van m'n baarmoedermond, onschuldige ingreep en daarna nooit meer bloedverlies gehad. En 3 maanden later een positieve test. Terwijl ik daarvoor dus 11 maanden bezig was.. Dus ik zou zeggen, je niet weg laten sturen maar vragen of het ook zo opgelost kan worden! Succes!

Deel Deze Pagina