Topic voor de leuk, Ik ben wel eens benieuwd hoe goed jij kunt liegen. En uiteraard: doe je het ook? Oke, ik zal de spits afbijten: Ik heb werkelijk een talent voor liegen, ik kan liegen of het gedrukt staat (en dus grappen uithalen met anderen door bij wijze van te beweren dat er écht een roze olifant door de achtertuin liep en ze nog zover te krijgen dat zij er ook in gaan geloven ) Maar liegen uit persoonlijk gewin doe ik dus niet. Ik zal nooit vreemdgaan al zou ik volgens mij wel zo gehaaid zijn dat mijn man het niet zal merken. Maar ik hou dus echt niet van liegen, zelfs geen leugentje om bestwil eigenlijk. Ik ben heel erg eerlijk eigenlijk. Bah! Heb ik eens een écht talent, mag ik er van mezelf niks mee doen
Over kleine dingetjes (zoals hoeveel ik heb uitgegeven tijdens het shoppen, hihi). Heel goed. Maar over echt belangrijke dingen kan ik niet liegen. Ik probeer het ook niet eens meer. Pokeren had ook echt mijn ding niet geweest ben ik bang.
Als ik mijn omgeving moet geloven en mijn man dan kan ik echt niet liegen Verder ben ik absoluut tegen liegen dus ook een leugentje om bestwil. En kan dan ook echt pissed zijn als andere niet eerlijk tegen me zijn. Edit : Ow wacht ik lieg . Met pokeren kan ik dan wel weer heel goed bluffen. Maar dit is maar ern spel
hahahaha jij bent grappig.... ik kan niet zo heel goed liegen en hou er ook niet van, maar heb wel trucjes... Ik gooi de meest pijnlijke dingen eruit in alle eerlijkheid en dan gelooft men t zelf gewoon niet.. (moet ik even aan een relatie van waayyyy back denken met een achteraf-gemene-rotzak haha). Die heb ik na al zijn rottigheid verteld dat ik verliefd was op een ander... in alle eerlijkheid en zonder moeite.. en hij geloofde me gewoon NIET.. hij dacht dat ik m even wilde kwetsen.. hij geloofde overigens ook niet dat ik m zou verlaten, maar ja... ik lieg dus niet haha... Overigens heb ik t wel eerst uit gemaakt, voordat ik ook maar iets met mijn gevoelens voor de ander deed... wuhahaha moet ik er wel even bijzeggen, want dat is niet mijn stijl...
Kleine dingetjes gaan wel. Over belangrijke dingen niet, en het ligt natuurlijk ook heel erg aan de persoon. Maar hier komt een leugen amper voor. Kan nu niet iets bedenken waarover ik heb gelogen in ieder geval
Ja hier ook een natuurtalent. Ik gebruik het eigenlijk meer om mensen voor de gek te houden (grappen ed.) Als ik een fout heb gemaakt oid aanvaard ik gewoon de consequenties. Daar praat ik me niet onderuit al zou ik het kunnen. Vroeger op de middelbare natuurlijk wel haha maar dat vind ik wat anders.
Ik werk op een helpdesk, hiervoor als telefoniste/receptioniste. Hoe wil je dan een dag doorkomen zonder te liegen/dingen te verdraaien? Dat is echt niet mogelijk. In het dagelijks leven: af en toe een onschuldige leugen misschien. Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn.
Ik ook! In het verleden helaas veel gebruik van moeten maken. Ging wel volstrekt tegen mijn aard in. Eerlijkheid vind ik zeer belangrijk, bij mezelf en ook bij anderen.
Liegen niet, maar ik verzwijg soms wel eens iets. Als hij het mij op de man af zou vragen krijgt hij altijd een eerlijk antwoord.
Ik laat iedereen in de waan dat ik niet kan liegen, maar ondertussen Haha zonder gekkigheid, als de situatie erom vraagt ben ik een natuurtalentje maar ik doe het eigenlijk nooit, heb weinig te verbergen
Laatst een zonnebril gekocht welke ik al heel lang op het oog had... toen mijn man vroeg vanwaar ik hem had, gezegd dat ik hem gekregen had, 10 min later toch maar gezegd dat ik hem zelf had gekocht (dat zag ik allang al was wat ik te horen kreeg) Heb laatst wel een horloge 2 maanden verborgen gehouden. Op de dag dat ik hem gekocht had, kwam mijn man aan of nu eens klaar was met dingen kopen... het leek me op dat moment niet verstandig te vertellen dat ik een horloge had gekocht.... 2 maandjes later verteld... ook toen zei hij dat hij al iets door had door mijn rood aangelopen gezicht. Dus nee denk niet dat ik er heel goed in ben
Het is absoluut niet als aanval bedoeld, maar ik vraag me echt altijd af waarom sommige vrouwen aankopen verzwijgen, verstoppen of zeggen dat hij 10 euro kostte ipv 90 of zo. Waarom? Je (de meesten tenminste) verdiend samen, je mag toch zelf bepalen of je wat koopt? Tenzij je het niet kunt betalen natuurlijk, maar als al je rekeningen betaald zijn en je boodschappen kunt doen. Ik snap dat echt niet Mijn man zegt echt nooit iets als ik eens iets koop. Nu doe ik dat ook zelden, want ik heb een hekel aan winkelen, maar dan nog.
Nope kan absoluut niet liegen mijn gezicht is een open boek. Ik ben dus altijd eerlijk en dat is ook niet altijd leuk want als ik iemand niet mag zie je het ook meteen aan mij
Can't read my. Can't read my. No you can't read my poker face! Maar die van mijn man oeioei die hoeft niet vreemd te gaan ofzo echt alles is van zijn gezicht af te lezen en in zijn slaap is hij helemaal een open boek!