eerste ronde oktober, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by leutjj, Oct 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

volgens mij was er al een topic over, maar kon hem nergens meer vinden.
    Vanmorgen met ml besproken voor ons tweede wonder, en we gaan er voor. deze maand de eerste rond.
    we hebben een pracht meid van 13 maand.
    wie gaat er nog meer voor de eerste ronde?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Nope, hier net een kleintje maar wilde je succes wensen! :)

Wanneer ben je gestopt met de pil als je die slikte? Want dan moet je eerst ontpillen en je cyclus afwachten; die kan lang op zich laten wachten nl en dan doe je testen voor niks als je blind begint.

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Dank je!
    Heb de pil helemaal niet geslikt dus daar geen last van.
    Geef onze meid nog steeds bv, menstruatie is wel anders dan anders. Nu zit er steeds 40dagen tussen en eerst 28.

4. Carlie

Carlie Actief lid

Oct 12, 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Leutjj,
    Wij gaan deze maand ook voor de eerste ronde. Afgelopen zomer zijn we getrouwd en we hopen dat we een kindje mogen krijgen. Best wel spannend allemaal. Ik ben eind augustus na 12 jaar gestopt met de pil en nu net mijn eerste menstruatie gehad.
    Ik ben veel aan het lezen, want alles is nieuw voor mij!
    Wel leuk om alle verhalen en ervaringen te lezen. Vind jij het ook spannend voor de tweede?
    Grt,
    Carlie

5. leutjj

leutjj Niet meer actief

Hallo Claire,

Gefeliciteerd nog met jullie trouwen!
    De eerste vond ik al spannend, en ook veel gelezen. Vind het nu ook echt spannend. Bij mij begon het echt te kriebelen dus hebben we het erover gehad. Nu super blij natuurlijk, maar ook spannend een tweede wonder. De eerste nog steeds bv en eigenlijk wil ik dat nog blijven doen. En hoe zal het straks gaan als het zover is. Maar lees nu ook veel.
    Zeker leuk om ervaringen te lezen. Had ik ook veel aan.
    Had bij mijn eerste zwangerschap best wel kwaaltjes en volgens sommige mensen zou dat niet kunnen. Maar gelukkig heb je hier mensen die het wel begrijpen! En er veel over kunnen vertellen.

Share This Page