Beste verloskundige vorige week was ik 35,3 weken zwanger en hebben 2 gyns gevoeld aan mijn buik en concludeerde beiden dat de baby 100% muurvast was ingedaald in mijn bekken, niet beweeglijk, maar echt muurvast met schouders en al..ook met de echo gekeken Nu precies 1 week later met 36,3 heb ik weer controle, en nu ligt ze ineens helemaal niet meer in mijn bekken, zelfs niet een klein beetje, niet beweeglijk in bekken, maar echt 0,0. ze heeft nog een keer met de echo gekeken en idd, verre van ingedaald Hoe is dit mogelijk? Mij werd altijd verteld dat als ze eenmaal muurvast zijn ingedaald dat ook zo blijft?
Hoi, Meestal blijft de baby zitten inderdaad, maar het kan wel. Je kan niet voorspellen of een baby muurvast zit tenzij je van binnen gaat voelen of je hem nog omhoog kan duwen, en dat hebben ze vast niet gedaan. maak je er niet druk om, er is blijkbaar nog ruimte, mar dit is helemaal geen probleem! Misschien zal ze de aankomende weken nog een beetje groeien en ligt ze wel vast. Groeten Evelien