ik kon maar niet op een meisjes naam komen, en nu ben ik geboortekaartjes aan het uitzoeken, en toen kwam ik jennifer tegen en die viel meteen bij mij in de smaak en bij mn man ook dus, ik ben eruit alleen wil ik graag 2namen en nu weet ik er nix bij weten jullie iets?
jennifer kim jennifer zoƫ jennifer romy jennifer mila wat kortere namen vind ik wel mooi.. hangt ook af van jullie achternaam
de achternaam is kramer en vind 2 namen gewoon heel erg mooi! en vernoemen is geen optie mijn moeder heet Ina en schoonmoeder Hielkje..dus nee vernoemen vind ik zielig!
Jennifer Helena zou dan kunnen. Dan maak je een modernere combinatie van Hielkje en Ina. Enkele andere ideeƫn: Jennifer May Jennifer Fay(e) Jennifer Lisa Jennifer Lois Jennifer Denise Jennifer Fabien Jennifer Faith Jennifer Diana
haha leuk dat je dat zegt,de naam zou eerst ook helena worden, maar vond heleen dan leuker,ik hou niet zo van namen die op a eindigen!maar dat vind ik.. vind het rampzalig dit een 2de naam,als ik er echt niet uitkom dan hoeft t niet meer,word er saggie van tis gewoon te moeilijk..
Jennifer Melisa Kramer Jennifer Elisa Kramer Jennifer Emelie Kramer Jennifer Amy Kramer Jennifer Nicole Kramer Jennifer Sarah Kramer
Of Jennifer Helene als je niet van namen die eindigen op een - a- houdt? (ben ik zelf trouwens ook niet zo dol op haha)
denk dat ik het dan maar gewoon doe,of helena of helene. en we noemen haar jennifer,wil die naam helena niet als roepnaam hoor! iedereen bedankt trouwens en jennifer amy vind ik zelf ook heel gaaf,maar kan er niet zo aan wennen..
Je kan zelfs nog Jennifer Heleen doen, zoals je het zelf leuker vond. Jennifer Heleen Kramer Jennifer Helene Kramer Jennifer Helena Kramer Succes met het kiezen van de juiste tweede naam!
je hebt de naam MELISA verkeerd gespelt. Je schrijft het als MELISSA ik heet namelijk ook zo.........