Graag zou ik jullie hulp willen. We hebben een aantal namen die ons wel aanspreken maar we zijn er nog niet uit. Ik heb bij een aantal namen nogal twijfels dus graag jullie mening. Andere ideeën zijn ook van harte welkom Namen die ons aanspreken [FONT="]- [/FONT]Noah, ik twijfel omdat de naam veel voor komt en omdat het ook voor een meisje kan. [FONT="]- [/FONT]Jason/Jacen past dit wel bij een nl/blank kindje. Zaten te denken aan Jason/Jacen Milano [FONT="]- [/FONT]Quinn/Quint zelfde als hierboven [FONT="]-[/FONT]Lorenzio (word dan wel als 2e naam) [FONT="]- [/FONT]Milan ( komt ook veel voor) Andere namen die ik leuk vind maar vl niet [FONT="]- [/FONT]Noann/Noam [FONT="]- [/FONT]Lano Wat misschien nog wel goed is om te vertellen, de achternaam is van franse afkomst.
mijn zoontje heet toevallig ook milan vind het een super naam.staat idd in de top 5 maar ik hoor hem in mijn omgeving bijna nooit mijn andere zoon heet Jarno hoor je helemaal niet veel en vind het nog steeds een toffe naam
Ik vind Milan leuk! Noah - gaat wel Jason/Jacen - niet mijn smaak, te Amerikaans. Ik zou het dan wel schrijven als Jason Quinn/Quint - niet mijn smaak, ik ken een meisje met de naam Quinn. Quint vind ik onaf (ik zou dan zelf eerder Quinten doen) Lorenzio - té apart
Ik hou niet van engelse namen, dus voor mij zouden die afvallen. Milan vind ik leuk en Noah voor een jongen echt supergaaf! Ik vind deze schrijfwijze voor een jongen en Noa voor een meisje. Maar dat is mijn gevoel.
Ons zoontje (waar we ondertussen al ruim een week op wachten!!!) gaat Logan Quinn heten. Van jouw rijtje vind ik Jason wel leuk (Mason is evt. ook leuk?) En Milan is ook een leuke naam (Mika ook leuk?)
Noah erg leuk. Milan een dikke nr 2. De rest is totaal niet mijn smaak. Ik zou kiezen voor Noah. Jonah? Boaz? Abel? Reza?
Dames bedankt voor jullie mening en ideeën. Tussen de ideeën geen naam gezien die wij wat vonden. Als er nog meer ideeën zijn dan hoor ik het graag.
Ik heb toevallig een neefje Jason, had verwacht dat ik lang aan de naam moest wennen.. Maar niks mis mee, gewoon een leuke stoere naam. Succes met bedenken!