Ik heb tijdje terug gevraagd jullie hulp met namen voor een meisje met dj. Hoop reacties gehad maar nog niet helemaal de naa. Gevonden. We zijn nu dan ook daar vanaf gestapt en in een andere hoek gaan zoeken...wie weet vinden we daar de naam. Nu kwam mijn vriend met de naam Zosja. We houden wel van aparte namen....ik moest er even aan wennen...maar ben benieuwd naar jullie gedachten erbij.
Vind hem nu nog niet echt super, misschien moet ik eraan wennen, maar voor op dit moment niet mijn smaak
Nee is niet mijn smaak. Maar dat zal je met zo een niet bekende naam veel horen op het forum wat natuurlijk niet betekent dat je het niet moet dien, want ja als jullie daar wel van houden.
Je moet het eigenlijk zo bedenken dat jouw kind er zijn/haar hele leven mee moet doen. Noem je je kind bijv. met de afkortingen W.C. (Willem Cornelis bijv) en je achternaam is Pot..... tsja dan kan je rekenen op pesten tzt. Even nadenken dus! Het gaat voornamelijk om jullie gevoel.
IK ken een hond die zo heet, daar associeer ik het dan ook mee... Niet echt mijn smaak voor een kindje.
Ik vind het wel een leuke naam. Al zou ik er zelf niet voor kiezen, vind het wel veel mooier dan een naam met dj.
Bedankt voor jullie gedachten. Ik ben er ook niet over uit...me vriend wel die vind hem super...die vind josje ook een leuke naam. Ik moest zelf bij zosja denken aan chocolade zoesje....tja dus ook nog niet mijn voor keur. Vind hrt echt super lastig hoor deze keer. Verder vind ik Roxy , Zayla en Djuna ook leuk maar hij blijft nu hangen in Zosje hahaha....mannen.