Nog 8 weekjes en dan kan ons kleine meisje komen, maar we worden het maar niet eens over de naam.... Ik vind Mila, lois, Lara, Noa leuke namen Mijn man is meer van Sterre, Sophie, Isabella.... Wat vinden jullie van Noa Lise? Wie heeft er tips qua namen??
Wacht anders af tot ze er is. Mijn ervaring is dat je pas je kindje de juiste naam kan geven als ze er is. Houd gewoon jullie favorieten in je achterhoofd.
Dit is mijn verhaal van ruim 3 jaar geleden! Ik ben van de kortere namen en manlief kwam met hele andere namen waaronder Isabella... Dit was de enige naam van zijn lijstje waar ik mij ook in kon vinden dus dat is het dan ook geworden. Succes met jullie keus!
Noa Lise vind ik best mooi als zou ik zelf eerder Noa Elise ervan maken Noa Sophie vind ik ook wel ok klinken, maar Noa (E)lise heeft mijn voorkeur. Succes met beslissen!
Noa Lise vind ik leuk klinken. De andere namens trouwens ook allemaal wel, en ik vind de namen van je man en van jou niet echt in een hele andere categorie vallen, dus daar moet je toch wel uit kunnen komen. Misschien kun je afspreken allebei een lijstje met namen te maken, en dan op elkaars lijstje gaan afstrepen, zodat je namen overhoudt die je allebei wel leuk vindt. En dan van daaruit verder.
Noa Lise is een erg mooie naam!! Nog nooit gehoord, maar superleuk! Het is dat ik al 2 nichtjes met allebei 1 van die 2 namen heb, anders had ik hem ook zeker op mijn lijstje gezet! Alle namen die zowel jij als je man noemen vind ik mooi. Denk wel dat jullie daar uit gaan komen samen! Succes hoor!!