2de naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door vlademira, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

Wij hebben al Namen bedacht
    Lysanne voor een meisje
    en
    Mike voor een jongetje
    maar we willen graag een tweede naam omdat mijn man en ik allebei een tweede naam hebben maar we weten niet wat er bij deze namen past heeft iemand een idee alle ideeen zijn welkom

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik zou een 2e naam een persoonlijk tintje geven..
    vernoemen o.i.d.

3. vlademira

vernoemen word best lastig mijn moeder heet lanberthajanna mijn vriend zijn moeder heet annie mijn vader heet gerrit en zijn vader heet adriaan

4. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    uh, misschien de naam die jullie als tweede bedacht hadden, of hadden jullie meteen 1 naam die je mooi vond

misschien bij een meisje lisanne janna (janna van je moeder en annie heeft dan ook 3 letters haha)

5. vlademira

We hadden alleen maar deze namen hebben we al voor ik zwanger was en dat terwijl zwangerschap niet gepland is (grappig hè ) was bijna het eerste waar we het over hadden toen we elkaar leerden kennen ik vind zelf Luna ook mooi maar john vind dat verschrikkelijk en mijn nichtje heet al janna gaan veel met hun om dus dat kan wat verwarrend zijn

6. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    misschien even een namen boekje erop na slaan?

julia
    noa
    fenne

7. vlademira

We hebben al heel veel op verschilende site gekeken maar de namen die daar staan zijn vaak zo gewoontjes houd persoonlijk meer van aparte namen vind voor een jongen Maëgel b.v ook heel erg leuk

8. Aura

Aura Niet meer actief

leuk Lysanne en Mike! Blijf mike een super jongens naam vinden (helaas mijn bijnaam)

Lysanne Lanieja
    Mike Adrit

Beetje knullig mischien maar heb beide namen door elkaar gewisseld....mischien een ideetje?

9. vlademira

Lysanne Lanieja
    vind ik wel mooi

Deel Deze Pagina