Ik heb zelf wel een voorkeur voor één van deze namen, mijn vriend ook, maar toch ben ik benieuwd welke naam jullie het leukst vinden... Groetjes!
Ik vind Robin een mooie naam, maar Sam ook. Alleen Sam hoor je de laatste tijd wat vaker, dus daar zou ik niet voor kiezen. De rest van de namen vind ik persoonlijk niks. Ben benieuwd wat jullie keuze gaat worden!
Moeilijk te zeggen, hebben jullie n hollandse achternaam? Of niet? Ik vind nl engels klinkende namen niet mooi bij n oer hollandse achternaam.. Daarom heet Justin geen Djustin maar gewoon zoals je t schrijft..
Ik heb voor Daniel (dan wel Daniël) gekozen. Ga je ons ook nog vertellen welke naam jullie voorkeur heeft?
ik heb voor vince gekozen. vind ik zelf ook een erg leuke naam, maar mijn broetje heet vincent dus leek er iets te veel op. we noemen hem ook vaak vince.
Bedankt voor al jullie reacties! Erg leuk die verschillen! Ik laat het weten.... als ie geboren is ! (ivm eventuele bekenden hier op het forum....) Nouja nog maar 5 weekjes (spannend! )