Hoi allemaal, volgens de testen ben ik zwanger, volgens mijn temp grafiek en periode ben ik 9 weken zwanger, dag 21 van periode bevrucht dus nu een vruchtje van 6 weken, maar ik geloof het niet, ik vertrouw het niet, er gaat vast iets mis, mijn lijf is hier volgens mij niet voor gemaakt. tis vast buitenbaarmoedelijk? nou niet reageren met zo iets van, nou lekker negatief, dan gaat het ook vast mis, nee ik ben gewoon bang. IK kan pas in week 13 bij de verloskundige terecht en ik voel vanalles, pijntjes onderin m'n buik, links en rechts, steken in m'n rug, ik weet het gewoon niet en vertrouw het niet wat nu? groeten van een sceptische zwangere Anne
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly Had al een berichtje bij voorstellen gezet voor je
Gefeliciteerd! Het is ook allemaal spannend de eerste 3 maanden! Steekjes hier, krampjes daar! Maar dat is helemaal normaal hoor meid! Ik begrijp je angst, je bent vast niet de enige met allemaal angsten en twijfels! Ik hoop voor je dat de tijd vliegt en dat je een mooie echo krijgt over een paar weken!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je angstig bent (wie was dat niet) je voelt overal wat, maar er gebeurt ook heel wat in je lichaam! Ik hoop dat je snel een echo hebt, en vergeet niet te genieten!