2 weken geleden zat ik met mijn moeder en dochter in de auto. In een keer begon Valerie keihard te krijsen, bleek er een hele grote vlieg op haar raam te zitten. Die liep van boven naar beneden en weer naar de bovenkant van het raam. En Valerie zat maar te trillen en te krijsen in haar kinderstoel. Dus zodra het kon de auto lang de kant gezet en de vlieg bevrijdt. Maar nu is ze echt doodsbang voor alles wat vliegt, buiten valt het nog wel mee. Maar bijvoorbeeld zonet zat er een vlieg in de keuken, een gewone kleine vlieg, en mevrouw werd weer doodsbang. Dus ik heb de vlieg weg gejaagt en gezegt dag dag vlieg. Vind het zo zielig dat ze er zo bang voor is, want met dit warme weer komen er toch vliegen in huis. Iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan.
Hier nog een meisje die bang is voor beestjes... Ook pluisjes die rondvliegen ziet ze als beestjes! Reageer er gewoon op met oooow is maar een beestje!!! Kan er meer niet aan doen denk ik... maar ik lees mee voor eventuele tips!
Haha ja hier nog een die bang is voor alle beestjes. En het is nog wel een jongen. Misschien is het de leeftijd, want mijn zoontje is een maand jonger dan Valerie. Of hij heeft het van mama
Hier geen angst voor vliegen maar ik zou idd zo normaal mogelijk doen wanneer ze er eentje ziet en desnoods oefenen met bv een lieveheerstbeestje op je hand laten lopen die vliegen na verloop van tijd ook weg. En zo laten zien dat het niets is om bang voor te zijn