2de ronde clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bllondiie, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Na een vroege miskraam 2 weken geleden vanaf gisteren weer aan de clomid 50mg, hopen dat het aanslaat en dat ik snel weer een positieve test zal hebben,

2. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Ik hoop het ook voor je!

3. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je!

Ik begin vrijdag ook aan mijn tweede ronde Clomid. Ben vandaag ongesteld geworden na de eerste poging met Clomid 50mg. Gats, wat baal ik er van. Maarja, geduld he..

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Succes meiden.

5. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Bedankt Nephthys! Ach, het is even balen maar vol goede moed gaan we de volgende ronde weer in! :)

Hoe verloopt jouw zwangerschap tot nu toe? Veel last van kwaaltjes of niet?

6. bllondiie

Succes eerstekindje91,, hoop voor ons allebei dat de clomid snel het gewenste resultaat heeft,, ik vind het zn rotzooi.wordt er echt ziek van, nouja is voor een goed doel zeg maar toch :cool:

7. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Hey Bllondiie! Hoeveelste ronde clomid is dit voor jullie en was het je eerste zwangerschap? Ik hoop het ook voor je! Het is inderdaad rotzooi dus hopelijk zijn we er snel van af! Succes & sterkte de komende tijd!

8. bllondiie

Ik heb gelukkig al 2 gezonde kindjes een dochter van 7 en een zoontje van 3. Voor zwanger te raken van mijn dochter heb ik 7 rondes clomid geslikt en erna 1 ronde purogon met iui, toen Was ik zwanger. Van mijn zoontje Was ik spontaan 3 maanden na het stoppen met de pil zwanger ( wel met een andere partner) nu heb ik in nov mn spiraal laten verwijderen maar komt niks vanzelf opgang, dus vandaar de clomid. Het liefst zou ik weer purogon krijgen maar mn gynaecoloog ( een andere en ander ziekenhuis als bij mijn dochter) wil daar niet aan. Omdat ik wel follikels krijg met 50mg, morgen heb ik een samenlevinstest om te kijken wat de clomid doet met mn baarmoederslijmvlies.

9. bllondiie

Is het voor jou de eerste zwangerschap?

10. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Leuk dat je twee kindjes hebt! Voor ons is het idd het eerste kindje. Hoe was je samenlevingstest? Groeit je bmslijmvlies goed?

Welke bijwerkingen van clomid heb jij? Ik heb steeds zo'n last van hoofdpijn en opvliegers/zweten. Verder valt het me (tot nu toe) gelukkig mee!

11. bllondiie

Hallo,, de samenlevinstest kon niet doorgaan mn follikel Was nog lang niet groot genoeg pas 14 mm ongeveer en Mn slijm Was ook nog vrij dun, ik moet nu morgen terug hopen dat het dan gegroeid is allemaal...

Ik heb zelf ook erg veel last van hoofdpijn en opvliegers, leef echt die dagen op paracetamol :(. Ik merk het ook emotioneel, kan heel weinig hebben,
    Hoe slaat de clomid bij jou aan?

12. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Balen dat de test niet door kon gaan! Hopelijk groeit het eitje goed door en ook je bm slijm!

Ik reageer goed op de clomid. Vorige cyclus was 31 dagen en uit de bloedtest wees dat er een eisprong is geweest. Nu moet het ei alleen nog blijven plakken!
    Ik ben idd ook steeds emotioneel en sinds vandaag veel pijn onderin mn buik (3e pil clomid vandaag geslikt dus kan geen eisprong zijn). Verder heb ik echt een mega pijnlijke menstruatie gehad. Herkenbaar of niet?

Laat je even weten hoe het morgen vergaat?

13. bllondiie

Oh wat fijn 31 dagen is netjes, toch ;) krijg je niet tussendoor echo's? Pijn in mn buik heb ik soms wel soms niet, deze cyclus toevallig vanaf zaterdag regelmatig steekjes rechts dus hoop dat dat betekent dat de follikel is het groeien. ;).
    Ik zal strax iets laten weten!

14. bllondiie

Follikel meting gehad en hij Was goed gegroeid rechts een mooi eitje van dik 18mm baarmoederslijmvlies zag er ook goed uit, de gynaecoloog dacht dat ik al aan het ovuleren Was maar uit bloed bleek dat dat niet zo Was dus heb ik net een pregnyl prik gehad, de samenlevinstest Was positief dus nu nog een paar keer klussen ;) (vind dat zo stom klinken) en dan afwachten :)

15. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Vorige maand heb ik tussentijds echo's gehad en ik reageerde goed op clomid 50mg dus daarom is het deze maand niet nodig. Vanmorgen gebeld met de assistente en hierna kan ik nog een recept clomid ophalen en zelf proberen. Daarna clomid + samenlevingstest en daarna weer 3 maanden clomid zelf proberen.

Ik vroeg nog of het normaal was dat ik zo'n pijn in m'n lies/onderbuik had, lage rugpijn en de hevige menstruatie. Toen zei de assistente dat het heel goed een vroege miskraam geweest kan zijn (ik was namelijk ook een paar dagen overtijd maar had nog neit getest). Hopelijk deze maand beter! :)

Wat een super goed nieuws van je eitje en bmsv. Fijn dat je pregnyl hebt gekregen dan weet je zeker dat het eitje springt. Spannend joh! Lukt het je altijd goed om de 'wachtweken' door te komen? Hoe probeer jij de tijd sneller voorbij te laten gaan?

16. bllondiie

Bah wat vervelend om te horen dat het waarschijnlijk een vroege miskraam is geweest, :(...
    Die wachtweken pffff verschrikkelijk.. Ik heb mezelf belooft om niet meer voor mn nod te gaan testen, om tegen te gaan wat vorige maand is gebeurt (toen kreeg ik 2 dagen na mn nod een vroege miskraam) voor de rest heb ik het geluk dat ik onwijs druk ben met het afronden van mn studie en het zorgen van mn kinderen, dus heb genoeg te doen ;)... Al blijft het wachten moeilijk

17. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Ja die wachtweken zijn echt verschrikkelijk he! Fijn dat je zo druk bent dan kom je de wachtweken meestal beter door! Ik probeer op m'n vrije dag alles zo veel mogelijk vol te plannen als ik gewoon aan het werk ben dan gaat het wel!

Ik test idd ook niet voor NOD omdat het eigenlijk toch geen zin heeft. Gewoon geduld hebben en dan merk ik snel genoeg of ik wel of niet zwanger ben hoop ik!

Welke studie volg je? Spannend voor jou! Nog 2 weken en dan weet je waarschijnlijk wel meer!! Ik zal voor je duimen!

18. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Zit ook in ronde 2. Vorige cyckus was 25 dagen merk dat het nu al anders is. Nu 14 dagen en nog geen ie gevonden of gevoeld. Klopt dat dat het zo kan verschillen?? Ik ben nu gelijk bang dat de tweede ronde niet aanslaat haha... erg he?!
    Ik hoef geen echo vanwege de lage dosis wel dag 21 bloedprikken

19. bllondiie

Eerstekindje91 waar zit jij nu.in je Cyclus?? Spannend wordt het allemaal,,

20. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    hebben jullie alleen de 5 dagen dat jullie slikken last van Chlomid?

Deel Deze Pagina