Hallo,, ik qua lichamelijk wel maar bij mij werkt het emotionele wel langer door.. Heel vervelend, hoever in je cyclus ben jij nu?
ik ben nu op dag 18. maar had net heel licht bloed verlies. beetje bruinig van kleur... en bij het vegen beetje slijm met bloed er in. niet helder rood.. kan dat zijn?! iemand enig idee.
Geen idee eigenlijk, ik heb zelf nooit last gehad van bloed.. Ik lees wel vaker over innestelingsbloed maar daar zit je denk ik nog tevroeg voor :s heb je je eisprong al gehad?
Ik weet niet of ik mn eisprong gehad heb. Vorige ronde chlomid voelde ik hem duidelijk. Deze ronde was het veel minder heftig.. als die het geweest is...
Hoihoi, ik zit nu net na mn eisprong dus zal weer een week of 2 geduld moeten hebben! De afgelopen maand best veel last van clomid gehad. Bij mij begonnen de klachten nu tijdens het slikken (last van buikpijn) en na het slikken idd ook last van stemmingen en een paar dagen echt super misselijk geweest. Vreemd van je bloeding Melovekane en jammer dat je niet weet wanneer je ei is geweest. Merk je altijd wat van je eisprong of niet? Als je ei heel vroeg is geweest zou het idd een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Ik hoop het voor je!! Bllondiie, hoe ver ben jij nu in je cyclus? Je nod is bijna denk ik of niet? Voel je je verder wel goed of denk je al iets te 'voelen'?
Melovekane, heb je ook pcos dat je clomid hebt gekregen of een andere reden? Leuk dat je al een zoontje hebt! Was je snel zwanger van Dean?
Spannend!! Ik zit 1 dag voor mn nod.. Ben vanaf zaterdag het testen en POSITIEF wat mooi oploopt.. Dus blij
Hoi Meiden, Ik ben ook bezig met mijn 2e ronde Clomid, 1e ronde 50 mg sloeg niet aan, nu 2e ronde 100 mg en jaa.. 12e dag vandaag FM gehad, en een goed ei van ruim 20 mm! Baarmoederslijmvlies ook goed! Dus wij mogen aan de klus en volgende week woensdag bloed prikken! Zo blij dat er nu eindelijk een kans is, na 9 maanden geen enkele kans te hebben gehad op een zwangerschap... Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat! bllondiie, begrijp ik dat je al een positieve test in je handen hebt? Liefs,
Oh echt Bllondiie!!! Jeetje wat super joh! Gefeliciteerd!! @ Vlindertje: wat fijn dat clomid 100 mg wel goed aanslaat. Hopelijk blijkt uit je bloed dat het ei is gesprongen. Zo ervaar ik het idd ook, eindelijk een kans op zwangerschap! Laten we hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!
Ooow wat is het bij jullie allemaal spannend nu!! Hoop over 2 weken overal goed nieuws te horen!! Wat fijn vlindertje dat je eindelijk echt een kans heb Ik heb idd positieve testen spannend ook maar probeer mezelf voor te houden dat de kans dat het 2 x achter elkaar mis gaat klein is
Van mn eerste kindje was ik de tweede ronde zwanger. Duurde wel een paar maanden voordat mn cyclus goed was. Toen die goed was begonnen met klussen. Nu krijg ik mijn cyclus niet goed. Ik heb geen pcos. Is verder nog geen verklaring voor. Nu slik ik dus 50 chlomid. Eerste ronde had ik een cyclus van 25 dagen. Eisprong voel ik meestal wel. Hoe gaat het bij jullie
Ik had hele lange cyclussen. Of eigenlijk eerder gezegt geen. Ben in juni 2913 gestopt met de pil en in augustus, november en januari ongi geweest. Vanaf januari loop ik in t ziekenhuis. Heb toen bloed onderzoek gehad en mn man zn zaad is ook onderzocht. Ze konden verder niks vinden. Toen in april met chlomid 50 mg begonnen.... eerste ronde 25 dagen en toen ook echt mn ei gevoeld. Nu op dag 20, morgen bloed prikken. Zelf denk ik geen ei gehad te hebben. Van dag 7 tot 14 ovulatietesten gebruikt en toen geen ei gevonden....
Hoe was je bloeduitslag Melovekane? Is er een eisprong beweest of niet? Ik hoop van wel voor je!! Met jou ook alles goed Bllondiie? Merk je al ergens iets van of is dat te vroeg? Wanneer heb je je echo? Ik zit ongeveer een week voor nod en heb sinds gister steeds menstruatiekrampen en een zeurderig gevoel in mn buik. Mn gevoel (al is dat nergens op gebaseerd) zegt dat ik toch gewoon ongi ga worden. Ik hou jullie wel op de hoogte!
Heb nog geen uitslag. duurt meestal 2 dagen.. en aangezien er nu nog een weekend over heen gaat... Had vandaag ook geen tijd om te bellen. Kan alleen tussen half 11 en half 12 bellen en dan sta ik precies voor de klas. Ben ook heel nieuwsgierig... maar ik heb er momenteel een heel zwaar hoofd in. Ben bang dat ik iets mankeer. @eerstekindje91: benieuwd!!! altijd heerlijk hoe je dingen gaat voelen en hoe je dan toch een beetje onbewust gaat hopen...
En, weet je inmiddels al iets? Ja, dat herken ik ook. Ik denk ook steeds dat er vast vanalles mis met me moet zijn. Maarja, met piekeren bereik je ook niks dus maar positief blijven! Ja, ookal doe je nog zo je best om er niet mee bezig te zijn en om niets te voelen... dat lukt vaak niet zo goed. Nog een paar dagen en dan weten we meer. Ik ga donderdag testen (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden)...
Nou mijn waarde was nog te laag. Nu woensdag weer bloedprikken. Misschien was mijn ei sprong wat later. @eerstekindje spannend hoor. Ik ga voor je duimen
Balen! Nou hopelijk heb je vandaag wel een goed uitslag! Ja mijn NOD komt steeds dichterbij. Helaas nog steeds lage rugpijn en buikpijn dus ik denk dat aan deze ronde morgen een einde komt.. Ik twijfel een beetje of ik wel moet gaan testen. M'n gevoel zegt toch dat het negatief is dus misschien kan ik mezelf beter nog een paar dagen beheersen @ Bllondiie: hoe is het met jou? Al last van de eerste zwangerschapskwaaltjes of helemaal niet? Voel je je verder goed? Wat waren jouw klachten voor NOD eigenlijk?
Hoe is het? Eerstekindje heb je al getest? Met mij gaat goed gelukkig geen kwaaltjes behalve erg moe maargoed we klagen niet ik heb de 19de juni de eerste echo, maar mag maandag bellen of het eerder kan dus hopen dat dat kan ben wel erg benieuwd natuurlijk.. Voor de nod was ik ook erg moe en had meer slijm verlies als normaal hetzelfde als wat ik nu nog heb ... Heel veel succes dames hoop dat jullie snel een positieve test hebben
Hey Bllondiie! Mooi dat het goed met je gaat!! Ik heb afgelopen vrijdagmiddag getest (kon me niet beheersen). Helaas negatief. Ik ben nog niet ongesteld geworden maar mn gevoel zegt dat het elk moment kan komen. Ik zit nu op dag 33 dus deze cyclus duurt al iets langer dan de vorige (31 dagen). Ik wacht nog rustig een paar dagen af zodat ik deze week of gewoon ongesteld wordt of een duidelijk positieve test heb. Wel spannend dus!! Wel vreemd trouwens dat ik vanaf morgen al een week lang het gevoel heb dat mn menstruatie in alle hevigheid los kan barsten. Maarja, ik probeer nergens op te rekenen.