Ik ben inmiddels gestart met de 2e ronde Clomid, nu 100mg. 50mg deed helaas niets en moest dus vervolgd worden door Primolut Ik ben zo bang dat de 100mg nu ook niet aanslaat! En dat terwijl ik ook echt MEGA last heb van opvliegers (zweten) en hoofdpijn. Wel fijn om te lezen dat iedereen hier een beetje met hetzelfde zit.... en gelukkig lees je ook veel positieve resultaten, dat geeft hoop.
Hey Rietje! Wat ontzettend balen dat clomid 50mg niet heeft aangeslagen! Had je in de ronde met 50mg ook last van opvliegers en hoofdpijn? Het zijn gewoon rotpillen. Maargoed, alles voor het goede doel! Je leest veel positieve verhalen en wie weet heeft een iets hogere dosis gewoon het gewenst resultaat!! Zijn jullie al lang bezig en is dit het eerste kindje?
Nee niet meer getest. Ik wacht nog rustig een paar dagen af. Ben zo bang voor de teleurstelling en weet gewoon niet zo goed wat ik het beste kan doen Vandaag dag 35 van mn cyclus..
Hoelang duurt je cyclus normaal? Want je hebt geen echo gehad om te kijken wanneer je eisprong ongeveer was ofwel? Ik heb morgenvroeg mn eerste echo super spannend natuurlijk hoop dat er wat te zien is
De vorige keer duurde mijn cyclus 31 dagen. En ik denk dat ik op dag 17 (net als de vorige cyclus) mijn eisprong heb gehad. Luteale fase kan wel langer duren. Kan dit ook opeens? Ik weet niet, hoop natuurlijk wel op goed nieuws. Morgenochtend ga ik denk ik testen. Hoe was je echo vanmorgen? Was er al wat te zien?
Ik zou toch gaan testen dan weet je iig iets Geen idee of dat ineens langer kan duren .. Echo was opzich goed er zat een vruchtzak en een dooierzak ook zag ze een vruchtje maar nog geen hartslag volgens haar kon dat omdat ik pas 6 weken ben moest ik me niet druk maken dus dat probeer ik dan maar te geloven. Volgende week donderdag mag ik terug dan zou er wel een hartje moeten zijn
Ja ik ga denk ik morgen maar testen dan weten we waar we aan toe zijn! Jammer dat je nog geen hartslag hebt gezien maar dat zal idd komen doordat je op 6 weken zit. Komt helemaal goed! Ik hou je op de hoogte van mijn test...
Spannend hoor wil wel het resultaat zien Dankje zal ook wel goed komen lees overal dat bij 6 weken de kans op wen hartje te zien juist klein is komt helemaal goed
Hallo, Ik ben nog bezig met mijn 1e ronde clomid, maar ik heb wel een vraag voor een eventueel 2e ronde, mag wel toch.. Hoe kregen jullie de 2e ronde clomid? Want bij ons krijg je clomid via de apotheek van de fertiliteitskliniek, dat is voor mij een half uur rijden. Met een lf van 12 dagen, wat ik normaal heb (met clomid misschien anders, dat weet ik dus nog niet), maar dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. En ik heb deze ronde de clomid van dag 3 t/m 7 moeten slikken, dus dan krijg ik het toch nooit op tijd in huis voor maandag? En ik wil niet weer een ronde laten gaan.. Ik hoop natuurlijk dat het de 1e ronde raak is, maar het enigste wat eventueel daarop zou wijzen is mijn hoge temperatuur, maar dat kan volgens mij ook door de Clomid komen.. Zo spannend! Dat wachtbankje blijft verschrikkelijk, ook al heb ik nog niet eerder zo'n vlotte cyclus gehad.. Bedankt alvast voor het antwoord, en voor eerstekindje succes morgen met testen, spannend! En Blondi, bij mijn dochter zagen ze ook het hartje pas met 7 weken, ik weet nog hoe het was om op die echo te wachten toen.. Ik hoop dat je volgende week ook zo'n mooi kloppend hartje te zien krijgt!
Hey Carlien! Het lijkt er op dat, als je zaterdag ongesteld wordt, je de clomid niet op tijd in huis hebt. Misschien toch even bellen of ze het voor je klaar leggen zodat je het eventueel morgen op kunt halen? Nou dames, ik was al vroeg uit de veren vanmorgen. Heb getest en ben gewoon hartstikke zwanger!!!!!!!! Juist geen zere borsten (wat ik altijd had) en wel menstruatiepijn waren dus mijn symptomen. Kan het nog bijna niet bevatten. Na meer dan een jaar eindelijk een positieve test! We zijn zo blij!!
Gefeliciteerd!!! Dan heeft de clomid ook goed zijn werk gedaan na 2 rondes zwanger.. Ik kan straks om 10 uur met de verpleegkundige bellen, maar even checken dan..
Gefeliciteerd!!!! Wat fijn dacht het al hoor nu lekker genieten wat zei je vriend? Carolien ik kreeg gelijk voor 2 rondes en een recept voor de volgende, miss kan de kliniek het door faxen naar een apotheek in de buurt? Maar we hopen natuurlijk dat dat allemaal niet nodig is en dat je gewoon zwanger bent Bedankt voor de gerust stelling
Ja clomid heeft goed geholpen! Echt super dat ik met clomid zo snel zwanger ben. Maar het voelt zo onwerkelijk.. eerst maar eens een kloppend hartje zien binnenkort! Ik hoopte ook zo dat ik zwanger was maar ik zat echt in de ontkenningsfase omdat ik zo bang was voor een teleurstelling. Mn vriend vroeg: 'heb je de test wel goed gedaan'. Hahaha, we kunnen het bijna niet geloven! Hij is wel echt heel blij! Heel veel succes Carlien de komende dagen met wachten!! Hou je ons op de hoogte?
@eerstekindje: woooooooooooow gefeliciteeerd!! @Carlien: ik kreeg voor 3x mee @Hier: hier helemaal k*t. Tweede ronden niet aangeslagen. Moet nu iets slikken om ongi op gang te brengen en dan 100mg Chlomid. mijn lichaam is aan de 50MG gewend geraakt. Ik twijfel alleen nog ff aan wanneer met dat spul beginnen om mn ongi op te wekken?! want vanaf afgelopen weekend veel afscheiding. Gisteren last van mn eierstokken... Misschien een eisprong geweest?! Ik had geen testen meer :S. Ik heb het er in het ziekenhuis ook ff over gehad en die zeiden dat ik zelf kon beslissen wanneer ik dat middel zou nemen maar wel eerst een zwangerschapstest doen Vind het nu dus erg lastig. Zelfde geld had ik afgelopen dagen mn eisprong. We hebben seks gehad, dus misschien raak. Dan kan ik toch pas over 2 weken testen?! welke testen zijn goed voor vroege testen?!
Hallo, ik heb gisteren gebeld met de verpleegkundige van de fertiliteitskliniek.. Ik had schijnbaar een week na de eisprong progesteron moeten prikken (ik had de laatste echo een andere gyn. en die zei dat ik maar moest bellen als ik ongesteld/zwanger was). En over de clomid zei de verpleegkundige dat ik dan gewoon maar op dag 4/5 moest starten... Gezegd dat ik het daar niet mee eens ben (want dan wordt je cyclus soms stukken langer als je te laat begint, en laat dat nou net het probleem zijn). Nou mocht ik dit weekend ongesteld worden dan kan ik een mail sturen, want dat lezen ze wel maandagmorgen (pinksteren zijn ze anders niet bereikbaar) en het moet van hun eigen apotheek zijn. Dus toch nog geregeld. En progesteron moest ik dan maar volgende maand prikken. Ik hoop dat ik gewoon zwanger ben, morgen testen! Ik test trouwens altijd met k2v5. Die testen bij mij op zijn vroegst.. @Melovekane; Kunnen ze dat niet met een echo zien? Of willen ze die niet maken? Op welke dag in je cyclus zit je dan? Als er een redelijke kans is dat je toch een ei hebt gehad, dan zou ik ook wel die 2 weken wachten hoor..
Vanmorgen getest en ik zie een licht streepje! (Nou nog afwachten of hij donker wordt en of het blijft zitten, want dat is ook nog wel eens een probleem bij mij, maar ik ben zo blij!) Test 1 is binnen 5 min. Test 2 was hij wat ingedroogd, voor op de foto wat duidelijker..
@ Melovekane: Dankjewel Wat ontzettend balen dat clomid opeens niet meer werkt! Heb je inmiddels al een keuze gemaakt? Begonnen met clomid of nog even afwachten? Ik weet niet welke testen goed zijn voor vroeg testen.. @ Carlien: Ahhhhh, ik zie echt wel een streep hoor!! Benieuwd hoe het de komende dagen zal vergaan. Spannend hoor!
@carlien: Nee echo wilde ze nog niet doen. Zit nu op dag 37. Vandaag en gisteren last van mn baarmoeder en vandaag ook misselijk. Nu is het wel zo dat mn vader is geopereerd en daar kan ik ook op reageren. Ik wacht t nog tot volgend weekend af en dan testen. Is het niks dan aan weer aan de chlomid. Ik zie bij jou idd ook een licht streepje. Spannneeennnd
Hey Carlien. Ik zie dat je je banner aan hebt gepast ZWANGER! Gefeliciteerd hoor!!! @ Blondie: inmiddels al weer een echo gehad en het hartje gehoord? Ikzelf heb 26 juni m'n eerste echo. Ben dan waarschijnlijk 8 weken. Ben zo benieuwd! Herkennen jullie de angst voor een miskraam? Stom he, vanaf begin af aan dacht ik: 'dit zit goed'. Maar nu ben ik gewoon bang voor een teleurstelling.