Hallo dames net een action test gedaan . Vandaag mijn NOD . Binnen 3 min kwam deze lijn straks even een cb halen voor de zekerheid en morgenvroeg nog een doen . Kijken jullie even mee ? Alvast bedankt
Ik zie hem wel, maar vind hem nog erg licht, vraag me af of je met cb al een positieve test hebt. (Niet om negatief te zijn, maar ik zou het zelf moeilijk vinden om een negatieve test te krijgen terwijl je eerst een licht streepje had) ik zou overmorgen dan pas cb doen hcg verdubbelt in 2 dagen ongeveer.
Noet om je te ontmoedigen hoor maar lees dat de action testen niet zo heel geweldig zijn. Zou ff bij de kruidvat 2v5 halen die zijn over t algemeen ook goed en nirt zo duur
De sensitest dipstick, bij vorige zwangerschap ook. Het ventje is nu in het kruidvat een test halen, zodat ik kan vergelijken, maar ik ben nog wel 4 dagen voor NOD dus zal sowieso nog beetje moeten afwachten, groetjes
Tja, hij is heeel licht.. Mijn ervaring met de action is prima...maar mijn streep was wel duidelijker! En mijn streep was vier dagen voor nod
Zo'n streep had ik 4 dagen voor NOD...weet je zeker dat vandaag je Nod is?(misschien later? ) Een streep is een streep maar hij is inderdaad licht...ga duimen dat je straks een duidelijker resultaat hebt!
Eigenlijk was mijn nod woensdag al als ik van mijn cyclus uitga . Maar heb nu 14 dagen bij mijn eisprong op geteld en dan kom ik toch echt op vandaag . Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook eerst hele lichten test uitslagen . Daarom haal ik straks cb meteen duidelijk haha
Ik hoor ook niet veel goede verhalen over die van de action. Heb zelf idd die van Kv 2 voor 5 gebruikt.