ik weet het ff niet

Discussion in 'Zwanger worden' started by moonmama, Mar 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonmama

moonmama Actief lid

Aug 4, 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik gen sinds 6 weken na de bevalling netjes elke eind van de maand ongesteld.
    enkel hebben we het onveilig gedaan 2 dagen nadat het afgelopen was.
    ik zou deze week weer ongie worden maar nix, geen symptomen nix. Terwijl ik altijd aan me lichaam voel dat het eraan komt.
    hoe groot is de kans dat ik nou zwanger ben. Ik kan toch geen eisprong 2 dagen na me ongie hebben.
    ben gisteren begonnen met de minipil waardoor ik zowiezo niet meer menstrueer. Waardoor ik dus niet meer kan weten of ik niet gewoon een verlate menstruatie heb.

zwangerschapstest doen?

xxx

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    je geeft zelf het antwoord al, bij twijfel is er maar 1 iemand die he tje kan vertellen, de test ;) wij hebben geen glazen bol hihi

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Het lijkt me sterk 2 dagen na je menstruatie. Als we uitgaan van een ideale cyclus van 28 dagen, dan zou je op ongeveer dag 7 van je cyclus onveilig gevreeƫn hebben en ik denk toch dat dat uitzonderlijk is moest je zwanger zijn. Uitgaande dat je op dag 14 dan ovuleert, zouden de zaadjes 7 dagen overleefd hebben.

4. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

Jul 19, 2009
    587
    1
    16
    Het kan wel dat je 2 dagen na je menstruatie al je eisprong hebt. Die van mij is altijd al 4 dagen na mijn menstruatie, dus ik zou voor de zekerheid toch even een testje doen.

Share This Page