hallo, heb een vraagje, ik heb een foto van me test in me album, zouden jullie effe willen kijken of het goed zichtbaar is of er een 2de streepje te zien is. Groetjes Nazli
Nazli, zou je in de gaten kunnen houden waar je post? Ik ben zwanger is alleen maar voor de medeling dat je zwanger bent en de felicitaties. ik loop alleen maar te schuiven groetjes
ja, omdat ik niks voel en ik heb ook geen symptonen. ik ben maandag gelijk naar de dokter geweest en de dokter die heeft me test gezien en ze zei gefeliciteerd, zonder een test te doen enzo. daarom twijfel ik en ik heb op 15 november mijn eerste echo dus afwachten Groetjes Nazli Dank je
ok dank je wel voor je antwoorden. Ik heb alleen eergisteren in de avond 2 keer overgegeven alleen dat voor de rest niks. Maar ik wil wel voelen dat ik zwanger ben.
Je zwanger voelen kan ook nog komen hoor en geloof me, soms is dat niet zo'n geweldig gevoel . Maar ik snap je wel hoor, was ook blij toen ik me op zo'n 6,5 week een stuk misselijker en ellendig voelde.
Nou, ik zie ook een duidelijke 2de streep hoor Gefeliciteerd meiss! Geniet ervan dat je geen symptonen hebt, wou dat ik dat ook had
Gefeliciteerd! Tja, toen ik geen syptomen had baalde ik enorm, toen ik ze kreeg baalde ik ook enorm, toen het weer even weg was werd ik onzeker. Eigenlijk was niets goed, tot ik meer groeide en de echo's had gezien. Dus heel begrijpelijk van je, het lijkt nog zo onwerkelijk. Veel plezier!