Hallo Ik ben pas begonnen met tempen en nu heb ik een vraagje... Ik temp elke ochtend om dezelfde tijd nl 6:30.. Nu gebeurd het wel eens dat ik al voor de wekker wakker ben, soms zelf wel een uur en dan lig ik nog een uurtje te doezelen. Nu temp ik telkens pas om 6:30. Ik vraag me af moet ik als ik eerder wakker ben ook eerder tempen? Mijn temp schommelt namelijk de laatste 5 dagen tussen 36,6 en 36,8 alvast bedankt!
ik ben soms ook wel wat eerder wakker ( wekker van mijn vriend!) en lig dan ook nog te doezelen, volges mij maakt dat niet uit.. zolang je niet uit bed gaat en gaat lopen... kan je nog wel wat door slapen en pas om 6.30 temperaturen.. anders dan zou het ook weer zo zijn dat je elke ochtend op een verschillend tijdstip tempt en dat is ook weer niet goed... en het temp verschil bij je is niet echt groot hoor, dat kan altijd wel wat schommelen. groetjess
Volgens mij is het inderdaad zo dat als je maar niet gaat lopen het dan goed kan dat je nog even doezelt voordat je gaat tempen.
Hoi meiden, Even een vraagje. Moet je temp na je ei echt minimaal 0.2 graden omhoog? Ik heb namelijk al 4 dagen posi ovutesten, maar mijn temp is nu sinds 4 dagen van 36.6 naar 36.7. Ik weet dus niet zo goed of ik nu wel of geen ei heb gehad. Hoop dat jullie wat duidelijkheid kunnen geven. Liefs Kweb