Hallo dames, Ik ben nu bijna 3 weken over tijd. Ik heb afgelopen zaterdag, met de ochtend urine, een zwangerschapstest (eigen merk van drogist) gedaan. Op de test was een witte streep te zien, terwijl als voorbeeld een paarse streep staat. Aangezien ik flinke buikpijn heb en het zekere voor het onzekere wou, afspraak gemaakt bij de huisarts. Hij vond het niet nodig om nog eens te testen, want streep is streep?!?!?! Dinsdag middag nogmaals een test gedaan (predictor). Deze was negatief. Ik weet het niet meer, m'n menstruatie is onregelmatig, maar niet zo onregelmatig . Hebben jullie ervaring hier mee? Alvast bedankt, Diana
Was er al bang voor, maar toch bedankt voor jullie reactie. Zal de huisarts maar met een bezoekje vereren, kijken of er niets anders aan de hand is. Diana
Zeg de huisarts gelijk dat hij de volgende keer ook wat meer moet nadenken voordat hij iets zegt. Misschien wil jij graag zwanger worden en dan is het een extra teleurstelling als hij je blij heeft gemaakt met niets, toch? Liz01