hallo ik heb nu al een tijdje pijn in me buik echt steken, nou was ik eergister s nachts wakker geworden en toen moest ik naar de wc had zo kots neiging alleen kwam er niets en moest ik poepen(diarree) tot nu toe nog steeds diarree ben vorige week verkouden geweest . maar nu heb ik soms echt van die steken in mn buik dat heb ik ookal een tijdje t lijkt een beetje op ongesteld heid mar dan anders wat zou dit kunnen zijn?t is mn onderbuik waar die steken vaak zitten
Tsja, je bent 3 dagen overtijd, dus je kunt zwanger zijn. Heb je al een test gedaan? Als die negatief is, dan komt het vast nog gewoon van je ziek zijn vorige week.
ja was negatief had vandaag getest , ja t was niet vorige week maar die week ervoor dak verkouden alleen was , nu echt erg buikpijn elke x net schoon gemaakt deed mn buik ook zeer mjaa k weet ook nii wa t is wacht t wel af
misschien buikgriepje? kunnen vervelende steken geven in je darmen. sterkte, weet dat t niet prettig voelt iig. Groetjes sunny
nee voel me helemaal niet ziek ofzo t is echt alleen mn buik soms t is niet de hele dag mjaa ik zie het allemaal wel haha.. bedankt in ieder geval groetjes stephanie
Ik heb precies dezelfde klachten als jou! Echt krampen in me buik al een paar dagen. s'nachts ineens en dan weer halve dag niet en dan tegen de avond weer.
oke ja weet ook niet wat het is hihi,, ik wacht het wel af, miss nog ontpillen alleen had ik daar al geen last meer van t is sinds kort dak pijn in mn buik heb echt steken, en misselijk soms...