Eisprong al gehad maar weer een posi ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zwada, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik meende afgelopen maandag of dinsdag mijn eisprong te hebben gehad. Mijn ovulatietesten (met streepjes) werden ook eindelijk donkerder + ik kreeg éindelijk de welbekende klachten. Had enorme schoonmaak/opruimwoede, mijn baarmoeder deed zeer met zitten, pijnlijke borsten + waterige afscheiding. Op de dinsdag trok dat volle opgeblazen gevoel weg en vanaf daar ging mijn temp ook omhoog. FF gaf een eisprong aan en daar kon ik me wel in vinden. Alleen de afgelopen 2 dagen heb ik weer veel eggwhite afscheiding, erg opvallend. Ik besloot daarom net dus maar een digitale ovulatietest van CB te doen en tot mijn verbazing gaf die een smiley.. Ik heb PCOS maar 2 a 3 jaar na mijn bevalling kreeg ik weer een cyclus (had ik daarvoor niet en ben d.m.v. Clomid zwanger geraakt).

Wat denken jullie dat er aan de hand is, toch echt een positieve test of kan het door de PCOS komen? Toen ik 5 jaar geleden ovulatietesten gebruikte waren, en bleven, ze daarna negatief, na de eisprong.. Vreemd he.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je pcos hebt, kan het best zijn dat je de eerste keer wel een lh piek had, maar dat je ei niet gesprongen is?

Misschien is het handig om ernaast te temperaturen?

3. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Hmmm, vanavond dus maar weer aan de bak :)

4. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Ja, doe ik inderdaad. Misschien kan je iets aflezen aan mijn kaartje? (zie handschrift)

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb ook PCOS en mijn fertiliteitsarts zei dat ovulatietesten dan niet werken. Je maakt wel hormoon aan, maar je ei springt niet.

6. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Argh wat irritant. Had net zo'n goede hoop dat ik eisprongen had. Want naast de klachten werd ik ook 10 dagen daarna ongesteld (mijn LF was ook met Clomid nl 10 dagen)

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Maar sta je niet onder behandeling in het ziekenhuis?

8. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Nee, omdat ik nu weer een eigen cyclus heb (in de zin dat ik tussen de 30-40 dagen ongesteld word, iets wat ik voor mijn eerste zwangerschap nooit werd) had/heb ik goede hoop dat de PCOS wat verbeterd is. Omdat ik ook voor het eerst echte eisprongklachten kreeg, die ik daarvoor alleen dankzij de Clomid had.

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah zo! Nou ik hoop het voor je!
    Maar ovulatietesten zijn bij PCO dus niet betrouwbaar :)

Succes! Hoop dat het gauw raak is.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh stom haha, kijk er gewoon over heen

11. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Hmm, nu is mijn temp. weer laag.. Misschien toch eisprong. Mijn bmm was gisteren duidelijk meer open.

12. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Denk dat ik tóch nu mijn eisprong heb, heb al 4 dagen positieve test en enorme baarmoederpijn, kan amper zitten. Kijk, de sensitest knalt er nu uit, en ik denk dus dat ik de testen daarvoor onterecht als positief heb beschouwd.

Hoop dat er nu echt wat gaat gebeuren en dat ie springt. Mijn temperatuur is nu weer een aantal dagen heel laag, zie FF.

Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina