2de valse start of...

Discussion in 'De bevalling' started by Klijntjuh, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Na vorige week dinsdag een valse start te hebben gehad met 2,5 uur lang om de 10 a 15 min een wee, is het vanavond weer begonnen.

Rond 5 uur vanmiddag voelde mijn buik gespannen, en voelde ik al aankomen dat ik weer zo'n 'dinsdagavond' zou krijgen. En ja hoor, rond 7 uur voelde ik rustig de eerste wee opkomen. Goed te doen, en zakte snel weer weg. Ditkeer niet na 10 min, maar een half uur later weer een, maar een tikje heviger en langer dan de eerste.
    Om half 8 kwam de zwangerschapscursus mevr, en kon dus gelijk een aantal weeen in de praktijk oefenen/ademen ;)
    de weeen werden telkens net iets heviger, en er begon een trekkerig gevoel helemaal onderaan de baarmoeder.

Ik ben rond half 11 een warme douche gaan nemen, en kreeg een wee onder de douche, dus ben in bad gaan liggen.
    Weer trekkerig gevoel onderin baarmoeder.

Even later uit bad gegaan, en had weer een wee.
    Nogsteeds tussen de 20 min en 39 min een wee, sinds het bad weer iets minder hevig, maar zijn er wel.

Inmiddels dus al 5 uur lang, en ondanks ontspannen nogsteeds.. Ik weet het niet.. Juist omdat er nu langer tussen zit, en de weeen zo opbouwen denk ik dat het wel door gaat zetten, maar aan de andere kant vrees ik voor nog een valse start!!

Hoe kan ik het nou zeker weten?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

door af te wachten.. helaas kan niemand je het met zekerheid vertellen.. Hoe irritant het ook is en hoe graag je een bordje wil zien met JA het is begonnen..

Succes meid..

3. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    Het is nu kwart voor 4 snachts, en ik zit nu rechtop in mijn bed, omdat ik maar wakker bleef worden van flinke krampen!! Ik rook een weeeige zoetige lucht (en werd kotsmisselijk ervan) dus dacht dat mijn vliezen gebroken waren.. Maar dat merk ik verder niet.
    Ik ga nu even wakker kijken hoe of wat met die kramp, en of ik ween kan timen ;)
    ik heb echt een continue plas-druk! Super naar!

4. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    inmiddels 5 voor 5... en maar 1 echte wee geweest, verder gewoon belachelijke kramp in mijn buik, en de HELE TIJD alsof ik naar de wc moet! heel irritant..
    en ik moet ook al poepen vanaf vanavond, maar dat lukt maar niet, en dat is ook heel naar..

en nu weet ik het niet meer, ik ga zo nog maar even proberen te slapen, ofzo.. maar heb zo'n buikpijn.. maar niet echt de hele tijd weeen... maarja..

dit ken ik niet van de vorige keer!

5. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

Feb 7, 2010
    857
    273
    63
    Female
    Hoe gaat het nu met je? Vervelend hé wat je zo allemaal de laatste weken kan voelen! Ik kan niets meer thuisbrengen, zat me daarnet ook af te vragen of ik weeën had maar zit nu rechtop en mijn (nog steeds) harde buik doet geen pijn meer.

* edit: harde buik aan het verdwijnen, beebje weer volop aan't bewegen

pf, ik begrijp je wel, ik zou ook zo graag hebben dat het doorzet! Ik moet er waarschijnlijk niet op rekenen voor mijn UD zondag.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ga heel hard voor je duimen dat het is begonnen

7. HRM

HRM Actief lid

Mar 23, 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is ze nu wel aan het bevallen :)

8. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    Ik heb nog wel geslapen, en toen nog flinke krampen gehad, nu ook nog/weer.. Misschien dat het weer 'aanzwelt' tot weeen? Geen idee

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

anders gewoon even bellen (spreekuur) en extra controle..
    Niet elke bevalling voelt hetzelfde he..

10. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

Sep 24, 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff wat spannend meid!
    Zoals mimi al zei, je wilt gewoon een bordje zien met Jaaa!! het is begonnen!! Dat afwachten steeds is ook zenuwslopend als je steeds een valse start hebt.

Hopelijk zet het inmiddels goed door en heb je duidelijkheid! Veel succes!

ff off topic: Mimi ik zie dat je weer iets meer mag gaan doen in je onderschrift, wat zal je blij zijn! maarre niet te hard met je BI hè!

11. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    Ik denk dat ik zo eens rustig een belletje pleeg, het is toch overdag, en ik snap er niks meer van...
    Ik heb nu geen echte weeen meer, maar wel af en toe nog kramp.
    Ik wil eigenlijk wel weten of dat van gister en vannacht tot iets van ontsluiting of weet ik het heeft geleid..

Ik wil eigenlijk anders dit weekend nog naar Den Haag.. maar dat durf ik eigenlijk niet meer!!

Ben btw gewoon heel misselijk en hoofdpijnig nu! bleeeehhh

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gewoon even laten controleren is heel logisch dat je wilt weten of het iets doet..
    hmm gouda-den haag.. als het zo blijft rommelen zou ik dat ook niet doen denk ik..
    Laat je het even weten??? ben wel benieuwd..

offtopic
    ukkepuk: ja ik kan lopen en genieten!!!! het is belachelijk maar waar.. voor het eerst in allebei mijn zwangerschappen kan ik gewoon zelf een boodschapje doen.. Bekken doen zeer, maar ik weet hoever ik kan en d.m.v. mijn oefeningen en aanpassen lukt er nog heel veel..

zo fijn om niet te vrzen voor de kleine.. geen premature ween enz. te hebben (goed had vanochtend wel indalingsween maar ook dat is weer weg.. whhhaaaa) zoals mijn man zegt de laatste weken dat ik ooit zwanger ben , mag ik gewoon genieten van het zwanger zijn..

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

had je al gebeld klijntjuh??

14. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    Nee.. eigenlijk niet haha..
    Ik werd ineens HEEEL triest, snapte er niks van!
    Dus ben maar even mezelf gaan afleiden en aan de surprise voor sinterklaas begonnen..
    Ik kon wel in janken uitbarsten had ik het idee!

Ik heb geen duidelijke weeen meer, maar wel telkens pijnlijke krampen, en continue een ongesteld gevoel/kramp.

ik wacht nog eventjes.. misschien dat ik zo even bel, maar ben nu zo labiel dat ik bang ben dat ik ineens aan de telefoon ga janken hahaha

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he joh dat geeft toch niet.. juist met die stemmingswisselingen ..dat kan wel eens een stuk onzekerheid zijn.. even bellen en laten kijken.

huilen kunnen ze wel tegen hoor.. ze maken wel meer mee..:D

16. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    Ik heb even gebeld, en inderdaad janken.. bah haha..

Tja, ze hebben ook gewoon natuurlijk geen idee verder, eventueel dat het een blaasontsteking kan zijn, of dat het straks rustiger word, of doorzet..
    Dus kan ik niet veel mee, maarja, ze weten nu tenminste even hoe het nu zit ;)

17. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    aha ik zie jou topic nu ook.
    tja heb precies het zelfde ook vanaf gisteren.
    nu zijn de weeen ook weer weg
    alleen heb nu ook een gevoel of ik op klappen staat van onderen en steeds die ongesteldsbuikpijn.
    weet ook niet wat ik moet doen!!

18. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    Verdorie!! ik ben het zo zat! het was weer een valse start!
    Vanmiddag tijdens en na mijn middagdutje NIETS meer!!

Dus nu weer terug bij af..
    pffff...

19. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Gouda
    Nou verdorie...
    Normaal lig ik nu echt in coma.. maar ik bleef maar rusteloos..
    (en Andy ook!)
    en kreeg honger, dus nu zit ik met een opkomende-weer-beginnen-met-krampen-enzo-buik om 1:00u een bakje cornflakes te eten!

Ik snap het niet meer!! ben het zo zat.. ik wil dat het OF doorzet, OF dat ik gewoon geen gekke dingen meer heb! maar nou begint mijn buik dus weer op te spelen!! :(

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    vervelend meid. Ik hoop voor je dat het snel doorzet want dit put je ook uit natuurlijk. Probeer lekker te rusten

Share This Page