2de valse start of...

Discussion in 'De bevalling' started by Klijntjuh, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoe is 't nu? Zegt een mede zwangere midden in de nacht!!

Ik had vanavond toch een inzinking... Was vanmiddag even naar de stad geweest voor een kadootje en opweg naar mn auto werd ik zo moe dat ik dacht; die boodschappen stel ik wel even uit tot morgen. Dus op de bank in slaap gevallen en toen kwamen mn ouders even op de thee. Mn ouders heel lief geholpen met eten koken voor ons, en na het eten zaten mn man en ik huiswerk te maken voor belijdenis cathegesatie toen ik me toch moest huilen! Ik was helemaal compleet kapot.... Heb vanavond een paar uur in bed liggen huilen, was gewoon zo moe, daarna nog wel lekker een filmpje gekeken en met mn mannetje samen gelegen maar moe, moe! Dan wil ik 't liefste ook gewoon dat de baby NU geboren word, dan weet je waar je aan toe bent....

Ik hoop toch voor je dat je bevalling bij het volgende krampje doorzet tot je je kleine man in je armen hebt! Steeds zo'n valse start is wel enorm uitputtend en frustrerend.. .

2. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Poeh als ik dit allemaal zo les staat er me nog slopende weken te wachten *zucht* Hier ook al voor 3e nacht op rij krampen weg zitten te werken en nu weer alsof er niets is gebeurt.

3. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

Sep 24, 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat lastig zo allemaal voor jullie!!
    Ik denk aan jullie!!! Misschien brengt de intocht van Sinterklaas wel een leuk kadootje met zich mee?!

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    met 39 weken heb ik bij me zoontje hetzelfde gehad.
    na 3 nachten heb ik de vk gebeld en gezegd dat ik het zo echt niet meer trek en uitgeput raakte.
    ze is toen langs gekomen en heeft proberen te strippen wat helaas alleen maar zorgde voor het verlies van de slijmprop.
    ik moest toen een nachtje in het ziekenhuis gaan slapen met medicatie maar helaas na dat nachtje begon thuis alles weer precies hetzelfde opnieuw.
    ik moest de nacht van vrijdag op zaterdag thuis slapen en als dat weer hetzelfde zou gaan dan moest ik weer bellen.
    zaterdag ochtend dus weer gebeld maar toen stelde ze slaapmedicatie voor thuis voor maar dat zag ik niet echt zitten omdat ik er echt doorheen zat dus weer een nachtje in het ziekenhuis met de belofte dat de volgende ochtend de gyn even zou komen kijken of het mogelijk was in te grijpen omdat ik anders uitgeput raakte en die besloot gelijk de natuur een handje te helpen.
    was op de dag dat ik precies 40 weken was.

dus als dit zo door blijft gaan zou ik je aanraden aan de vk te vragen of ze wil proberen te strippen omdat dat misschien net het laatste zetje kan geven en anders rond de 40 weken volhouden dat je het echt niet meer trekt zo.

maar ik hoop natuurlijk voor jullie allemaal dat het snel uit zichzelf door zal zetten.

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik kan gelukkig wel nog lekker slapen tussendoor.. dat scheelt!
    Dus gistermiddag 3 uur geslapen, vannacht van half 2 tot 12 uur vanmiddag ;)

Pff.. zit nu met pijnlijke harde buiken af en toe, maar ik ga gewoon even de stad in (samen met mijn man) gewoon om er even uit te zijn en voor afleiding!

6. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    balen hoor dat het niet door zet.
    hier ook nog steeds het zelfde!
    het zet bij mij ook weer eens niet door.

Share This Page