Hee meiden! ik hoop dat er nog iemand wakker is.. ik lig nu al vanaf 10 uur in bed met harde buiken, die ook nog eens pijn doen. De pijn zit in mn onder buik ongeveer ter hoogte van mn blaas.. Ook komt dit om de paar min terug. zou dit begin van mn bevalling kunnen zijn? Mn meisje is al helemaal ingedaald. Zou ik de gynaecoloog moeten bellen? liefs Xxx
Ik heb van de verloskundige gehoord dat weeen lijken op menstruatiepijn maar dan veel heftiger, en dat de pijn herkenbaar is aan dat het opkomt, een piek bereikt, weer afzakt en even weg is. Dan komt het weer op... Etc. Ik moet zelf bellen als ik een uur lang weeen heb waar 3 a 4 minuten tussen zit geloof ik... Als het bij jou dus regelmatig komt, en pijn pieken heeft, dan denk ik dat je inderdaad weeen hebt. Spannend! Ik wil ook... Ben een dag na jou uitgerekend zie ik!! Nestel me gek in de hoop dat de bevalling dan begint maar helaas, hier nog afwachten!!
hee! Bedankt voor je snelle reactie.. inderdaad weeen... Zijn nu fijne buik / rug weeen Bleh.. o zie het! Leuk! Voor jou ook nog spannende weken! Ik heb niks gedaan.. Wou nog van alles doen.. Mja.. liefs Xxx
jeeey spannend!!!! klinkt idd als weeen! kan het me nog zo goed herinneren. idd mnstruatie krampen maar dan pijnlijker!!! die en hoogtepunt hebben en je dan even de tijd geven om op adem te komen. heel erg veel succes en zet em op he!!!!
Hee meiden! bedankt voor jullie reacties lief!! ben gister bevallen van een mooie dochter, Esmée.. een super snelle bevalling! Had om half 10, 4 Cm ontsluiting, en om kwart over 10 Al 10, 10:26 brak mn water, en 10:34 Was ze er! nu lekker genieten! bedankt voor jullie berichtjes! Lief! Xxx