Hi dames, Ik verkeer in staat van shock. In november bij de gyneacoloog geweest omdat er een dermoid cyste is geconstateerd in mijn linker eierstok. Gyneacoloog was erg luchtig en zei dat mijn eisprong aanstaande was en we er vooral voor moesten gaan. Wel moest ik voor kerst door een MRI om te kijken hoe groot hij nu is. Vorige week maandag voor de uitslag geweest en hij was fors gegroeid. Nu 10x4x2.8 en kinderwens moest in de ijskast want ik moet onder het mes. Maarja... laat ik nou net vorige week zondag een knalovulatietest hebben gehad dus wij hadden al geklust. Net een test gedaan (denk 12 DPO) en met het volgende resultaat. Bizar! Is het echt waar? Ik ben zo in de war en gelukkig tegelijk. Moet nu wel mijn baas en collega's opeens een nieuw verhaal vertellen (had al aangegeven dat ik binnenkort geopereerd moet worden) en de gyneacoloog maandag bellen. Ik zal wel onder strenge controle komen. Maar het is het allemaal waard, wat een mooi bijzonder wonder als het waar is.
Hihi je titel 🙊 Maar gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat alles goed gaat en de cyste niet vervelend gaat doen!
Haha niet gelogen dus dat ik in de war ben 😊. Testte ook nog omdat we vanavond met vieren naar een bar gaan en ik er zeker van kon zijn dat ik kon drinken
Wil niet een partypooper zijn en hoop heel erg dat je inderdaad zwanger bent, maar ovariële cysten kunnen zorgen voor een valspositieve zwangerschapstest. Hoeft niet uiteraard, maar ik zou wel aandringen op een vroege echo.
Oh serieus Be Happy? Dat wist ik niet. Heb wel vaak getest de laatste tijd zowel met ovulatie- als zwangerschapstesten. Had een positieve overluatietest op 10-1 en afgelopen woensdag was de zwangerschapstest nog spierwit. Vandaag en gister 'zwanger' op de clear blue. Ik moet morgen sowieso de gyneacoloog bellen dus denk dat ik sowieso gelijk helemaal gecheckt wordt. Bedankt!
Dit wilde ik ook typen, maar zag dat je al had gereageerd TS ik hoop echt voor je dat dit een gewone positieve test is en dat het niet door de cyste komt.