efe me verhaal kwijt

Discussion in 'Zwanger worden' started by ons2wonder84, Apr 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

Jan 5, 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hallo allemaal ik moet het efe kwijt me verhaal .
    ik ben vorig jaar in julie gestopt met de pil voor de 2 baby.
    maar helaas nog stees niks .
    ik ben niet echt ook regelmatich ongesteld sins ik gestopt ben met de pil duurt het langer dan 28 dagen .
    tussen de 30 en de 45 zit ik dan is altijd verschilind .
    nu zit ik met een probleem
    sins begin dit jaar heb ik 21 januari me laastje menstuatie gehat en sins dien ben ik niet meer ongestelt geworden heb testen gedaaan bij de huisarts en thuis tot nu toe negatif.
    me huis arts heeft besloten om een kuur te geven voor het opweke van de menstuatie . tot nu toe ook niks .
    ben door verwezen naar de gynloog.
    gelukkig kon ik snel terecht .
    moet morgen ochtend daar lans maar ben zo bang ik weet niet wat ik ga meemaken of als het ieits erg is .
    nu is me vraag of dames zijn die in zo situatie zitten of meegemaakt heben als mijn en toch zwanger waren dat ze dat niet westen?
    soory voor me lange verhaal .
    groetjes zeynep....

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat vervelend voor je! Ik denk niet dat je zwanger bent, dan zou je nu toch wel positief testen lijkt me. Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt bij de gynaecoloog! Succes en sterkte

3. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

Jan 5, 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

bedankt voor je berichtje .
    dat denk ik ook niet ..
    maar tocht hoop ik ietsjes klein beetje dat er misschien een beebje in zit maar omdat ik dat zo graag wil denk ik zo of ik ben zo veel bezig denk ik we zien het morgen wel ..

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    sterkte..

Ik hoop dat je snel zwanger wordt ;)

5. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Succes vandaag bij de gyn. Ik hoop dat ze je kan helpen!

6. riniti

riniti Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey zeynep,

ik herken me in jou verhaal... ben in juni vorig jaar met de pil gestopt, ook wij willen heel graag een 2e kindje... toen ik 3 jaar geleden met de pil stopte was ik gelijk regelmatig ongesteld en ook vrij snel zwanger. Toen ik nu in juni stopte met de pil heb ik mijn onttrekkingsbloeding gehad en daarna werd ik niet meer ongesteld, ben in september naar de dokter gegaan, maar die nam me totaal niet serieus en zei dat ik of wel ongesteld ging worden of misschien zwanger zou zijn en er nog niet voldoende hcg in mijn urine zat, ik heb gevraagd of hij misschien bloed wilde prikken maar dat was niet de normale gang van zaken, na een beetje doorzeuren maakte hij voor mij een uitzondering ( erg bijzonder allemaal) maar toen ik voor de bloeduitslag belde zei de assistente, nee hoor, je bent niet zwanger en nu je met mij hebt gepraat zal je wel snel ongesteld worden! pfff erg bijzonder allemaal, maar ik wilde alleen weten wat er met me aan de hand was en daar had ik nog geen antwoord op... uiteindelijk ben ik in oktober nog 1 keer ongesteld geworden en daarna weer niet meer, ben december weer naar de huisarts gegaan ( de andere in de praktijk) en die nam me gelukkig wel serieus, ze heeft gelijk bloed laten prikken om te kijken of het mijn schildklier was, en als dit niet zo zou zijn zou ik een doorverwijzing naar de gyn. krijgen, uit het bloed bleek dat ik het niet aan mijn schildklier had dus ik kon in januari gelijk bij de gyn. terecht, daar is PCOS geconstateerd... loop sindsdien ziekenhuis in en ziekenhuis uit ( tot nog toe nog zonder resultaat) maar het is in ieder geval al heel fijn dat je het idee hebt dat er naar gekeken word..
    laat je nog even weten hoe het bij de gyn was?? ik denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent, maar je zal dalijk vast meer weten, succes in ieder geval,

groetjes riniti

7. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

Jan 5, 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

hoi rinniti ,
    je hebt gelijk ik ben niet zwanger de assistent hat geken .
    maar ik voelde me niet pretig vandaag daar gynool zelf heeft niet een geken naar me allen de asistent heeft met me ferti papieren in gevult voor een behandeling voor een kind en bloed laten priken .
    maar heb nog stees geen antwoort warom ik geen menstruatie hebt .moet weer terug 29 april dan is het echt dat de gyoloog zelf onderzoeken gaat doen bij mjin maar moet weer 2 weken wachten echt ik bal er van soms denk ik iederen die ik zie met bolle biuken en ik niet vind ik het zo erg dat ik tranen krijgt maar ik moet het afwachten toch.
    o ik heb ook schilklier daar gebruik ik al jaren medicatie voor maar de laaste anderhalf jaar is niet zo goed hij schomelt te veel .
    maar volgens de internis mocht ik nu wel zwanger worden .
    en weet je wat het ergste was bij de assistent van de gy dat ze zij dat ik overgewicht had dat het daar door ook te maken heeft .
    ik zie zat mensen met overgewicht zwanger kunen zijn vrij snel
    maar het is afwachten sory voor me lange berichtje .
    groetjes zeynep .
    ps. wel fijn dat we in de zelfde situatie ziten dat elkaar kunnen begrijpen en af en tu efen schjifen vint ik ook wel leuk dat mensen zij die als mijn zijn. ik hoop ook dat jij snel zwanger wort :>

8. riniti

riniti Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meid,

zo herkenbaar dit... ik weet echt hoe je je nu voelt.. we zitten idd redelijk in hetzelfde schuitje, en het is idd fijn om met meiden te kunnen 'praten' die hetzelfde hebben... je bent zo alleen en mensen die het niet hebben snappen het toch niet, die zeggen joh komt wel goed, maar dan denk ik steeds, misschien komt het wel helemaal niet goed! :(
    nee joh, geeft niks een lang berichtje, mijn berichten zijn vaak nog veel langer ;)
    ik moet je eerlijk zeggen dat ik me tot afgelopen maandag geen 1 keer prettig in het ziekenhuis heb gevoeld, het voelde voor mij heel de tijd heel erg alsof ik ff snel geholpen moest worden zodat ze snel weer naar de volgende konden ( daar verdienen ze natuurlijk veel meer aan) als ik een vraag had kreeg ik nauwelijks antwoord daarop, ik kreeg allerlei medicijnen mee waar ik heel depri van werd en dat werkte maar niet en dan kreeg ik weer een hogere dosis mee en dat ging maar door zo :( nu ben ik afgelopen maandag weer geweest en mag ik stoppen met die nare medicijnen, ik moet nu hormonen gaan spuiten, en het word nu een kwestie van tijd, dit gaat er bij mij zeker voor zorgen dat er iets gaat gebeuren... en er komt nog eens bij dat ik maandag wel heel netjes ben geholpen in het ziekenhuis... ik zie het nu weer helemaal zitten!
    wat een ellende voor jou dat je het ook aan je schildklier hebt... en dat ze zo raar doen omdat je overgewicht zou hebben schiet ook niet echt op dan! het is idd wat je zegt er zijn zoveel vrouwen met overgewicht die wél zwanger worden! meid heel veel sterkte, en post hier af en toe ff hoe het met je gaat en of er al vorderingen zijn! we kunnen elkaar in ieder geval een hart onder de riem steken, en je kan je verhaal ff lekker van je afschrijven, ik hou je in de gaten!

groetjes riniti

Share This Page