Hoi allemaal! 18 augustus zwangerschapstest gedaan en jawel hoor, onverwacht zwanger. Hoewel we eerst even moesten wennen aan het idee van een derde leventje binnen ons gezin, waren we al heel snel super blij! 29 augustus voor de termijnecho gegaan bij de gynaecoloog. Hij had het apparaat nog nauwelijks op mijn buik gezet of hij zei al 'O! Het zijn er twee!'. Dat was een tweede wel heeeele grote verrassing natuurlijk. We zijn zo gelukkig! Wel een beetje onzeker over een tweelingzwangerschap, ook al is er zoveel info over te vinden. Zijn er hier toevallig dames die ook zwanger zijn van een tweeling? In ieder geval iedereen onwijs veel plezier en geluk gewenst met jullie zwangerschap, zie er naar uit al jullie verhalen te lezen
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Er is hier vast wel ergens een clubje voor tweelingmama's waarbij je kan aansluiten. Veel succes!
wauw 2!!! lijkt me super leuk maar ook schrikken! ik hoop iig dat er bij mij 1 in zit, maarja je hebt het niet voor het kiezen.
Dank jullie wel! @ Kimberly Jeetje wat leuk! Hoe is jou dat bevallen tot nu toe? @ Liesbeth haha je went heel snel aan het idee, hadden we het maar voor het kiezen hè