Voel me erg blond

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babbelboxje, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ok ik voel mij erg blond, maar ik ga het gewoon vragen!

Ik heb dus 2 apps: MBK en LoveCycles.
    In de LoveCycles app staan 2 menstruaties:
    10 t/m 14 maart
    en 12 t/m 17 april

Volgens deze app is mijn volgende menstruatie 15 mei.

In de MBK app kon ik niet eerder invullen, omdat ik niet zo ver op terug kon klikken. Dan komt er te staan: de geselecteerde maand ligt voor de eerste menstruatieperiode op uw kalender. Voor deze maand zijn geen voorspellingen beschikbaar.

In deze app staat dus maar 1 menstruatie ingevuld, namelijk die van 12 t/m 17 april.

volgens deze app zou mijn menstruatie vandaag beginnen.

Welke app klopt er nou???

Als ik voor de banner de datum invulde van mijn laatste menstruatie dan kwam er ook te staan dat ik vanaf vandaag al kon testen?

I'm lost here..

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik zou degene aanhouden die de meeste gegevens heeft..
    verder zijn de apps meer een indicatie.
    de 2de app met maar 1 cyclus gaat uit van 28 dagen denk ik als die zegt dat je nu testen kan terwijl je volgens de eerste geen cyclus van 28 dagen hebt.

3. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo goed in rekenen ;) dus kan je niet helpen.
    Maar ik had wel MBK eerst... maar vond ik erg onhandig.
    Ik heb nu 'menstruatiedagboek' (paars gekleed meisje die een dagboekje vasthoud) en die is echt super fijn.. je kan per dag allerlei info invullen al; symptomen, humeur, wanneer je gevreen heb enz.
    Ook krijg je een overzicht van waar je zit in je cyclus..je kan meerdere cyclussen invullen, en je temp bijhouden.
    Vind em enorm handig.. en deze heb onddekt dat deze ook beter alles aangeeft dan MBK.. die gaf idd mn menstruatie te vroeg of te laat aan..

Hoop dat je er iets aan heb.. ;) ik heb MBK er iig al afgegooid :)

4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    dank je, ik gooi hem er ook af, vind hem niet fijn!
    ik blijk ook de cyclus dagen niet goed te hebben geteld. Nod staat nu gewoon op 15 mei zoals de LoveCycles app zegt!

5. fairy80

fairy80 Lid

19 apr 2015
    18
    0
    1
    Ik heb PD (period diary) de pro versie, bevalt me erg goed! Ik had eerst een hele fijne op mijn samsung, maar die was op mn nieuwe iphone niet beschikbaar dus nu heb ik deze genomen en ook hier kun je alles invoeren, tot maaaaanden terug, symptomen invoeren etc. En m'n man heeft de oude app op zijn telefoon ha ha, zo checken we of het een beetje gelijk loopt.

Deel Deze Pagina