Jeetje hij kan soms zo'n pijn doen als hij zo hard in mijn kr**s trapt daarbeneden he...neem aan dat iedereen wel weet wat ik bedoel met kr**s Tenminste ik denk dat hij trapt... Of kan het ook zijn hoofdje zijn? Mijn meisjes lagen altijd met hun hoofdje naarbeneden en dit voelde ik nooit. Deze boef ligt vaker in stuit en denk dat hij dus idd zit te trappen daar... Auw auw... Laatst stond in in de apotheek toen hij dat weer even deed hahahah mensen zullen wel denken, waar heeft die last van
Hahah nee echt niet stiekem moet ik ook wel lachen want het is een stouterd hoor. Hoe hij ook reageerd op dingen zoals een iPad op de buik of papa zijn hand ... Dat belooft nog wat
Hahaha wat een boef Bij m'n zoontje ook wel eens gehad, ik was even bang dat t voetje er uit kwam zo hard schopte hij Gelukkig lag hij al snel met t koppie naar beneden..
Hahahah ytest ja dat vindt ik dus ook @luna nou precies... Zei het net nog tegen mijn man ... Hij schopt zo hard dat ik bang ben dat hij dalijk de vliezen breekt
Hier zat zoontje altijd met zijn vingertjes te friemelen daar diep beneden van binnen. Leek wel op kietelen. Heb ik altijd heeeel vreemd gevonden haha..En hij draaide dan met zijn koppie en dat gaf flinke messteken auwwwwww... hahahaha...lief he kleine beebietjes
Oeh ja dat doet zo zeer! Zoontje deed het hier ook (ook veel stuit).. Trapte ook wel eens tegen mijn anus aan de binnenkant, ook fijn. Deze dame trapt graag tegen de baarmoedermond..
Ja ik heb vaak pijn aan mijn anus of hele onderkant... Een hele zware druk. Als ik ga zitten voelt het echt niet fijn, dus dat kan komen doordat hij dan moeilijk ligt in stuit?
mijn dochter schopte nog wel eens heeeel hard op mijn blaas waardoor ik vaak moest rennen richting wc...ook zij lag in stuit trouwens...
Ja op mijn blaas kan hij ook goed, vooral als ik al moet plassen... Lijkt net alsof hij dan wilt zeggen... Ga nu eens het zit in de weg
Hier ook zo'n mannetje die meer in stuit dan andersom ligt en ook zo gemeen kan trappen. Dacht al dat ik het me in beelde maar er zijn gelukkig meer dames die er last van hebben!! Het is inderdaad een akelig gevoel en kan echt heel gemeen pijn doen.
Nou hier ligt meneer met z'n hoofdje beneden maar ik snap precies welk gevoel je bedoelt. Heel vervelend!!
Heb het ook ja, hij ligt bij mij wel met zn hoofd naar beneden maar heb soms het idee dat ie aan het graaien is daar beneden
Maar toch voelt dit anders bij de meiden nooit zoiets gevoeld namelijk. En die bewogen ook wel eens hun hoofdje. Misschien is het bij jou van het indalen?
Herkenbaar, ook weleens een zachter plofje en dan voelt t net alsof er een beetje lucht uit je *** komt hihi, heeeeeel apart, en ook ik ben dan bang dat ze eruit vallen