Nu ik zwanger ben wil ik wel graag een boek kopen waar foto's in staan, informatie etc. Wie heeft leuke suggesties?
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb destijds het boek 'zwanger, het nieuwe handboek over de zwangerschap en de bevalling' gekocht. Staat echt super veel informatie in, ik heb er erg veel plezier van gehad. Is van uitgeverij spectrum, geschreven door Anja de Grient Dreux, Marjon Labordus, Sasja Nicolai en Cora de Vos. Er staat ook bij dat het boek wordt aanbevolen door verloskundigen en gynaecologen. Over iedere periode in je zwangerschap staat er informatie over de ontwikkeling van je baby, de veranderingen in jouw lichaam, dingetjes over voeding, bewegen etcetc, echt heel veel! Ik vind het in ieder geval een aanrader! Succes met zoeken! Groetjes! Ellis
Ik heb deze gekocht bij Bol, prachtig boek met foto's van de ontwikkeling van de baby: Een wolk van een baby S. Campbell baby's gedrag en ontwikkeling in de buik van week tot week uniek en driedimensionaal in beeld gebracht Adviesprijs: 16,50 bol.com prijs: 3,95 U bespaart: 76% Koopjeskelder
Ik had zwanger van je eerste kind gekocht. Is van ouders van nu. Staan allerlei vragen in met antwoorden erbij.
Ik heb ook het zwanger boek van oudres van nu, per week wordt beschreven wat je kan verwachten en hoe je kleintje zich nu ontwikkelt. Pas heb ik het boek bevallen gekocht van Beatrijs S (weet zo even de achternaam niet) en ook het boek voor de eerste tijd na de bavalling van haar. Deze spreken me erg aan. Zeer goed te lezen en echt praktisch. In deze serie is ook nog een boek over zwanger zijn volgens een vriendin ook echt een aanrader! Groetjes, Mayke
ik heb nu 3 boeken, alledrie erg leuk ik heb het boek 'zwanger' staat heel veel info in het boek 'het grote wonder' van lennart nilsson met heel veel mooie foto's (vind ik zelf erg leuk, kan je per week hele mooie foto's zien vanaf het begin van de ontwikkeling en het boek 'veilig zwanger' van beatrijs smulders. ik hou erg van lezen en nu lees ik dus ook alles wat los en vast zit...
Ik vind ook 'Het grote wonder' van Nilsson erg mooi. Vooral voor de eerste weken staan er erg mooie foto's in van hoe je kindje er dan uit ziet. Je kunt zo de ontwikkeling erg mooi volgen. Er zijn ook mooie DVD's, ik heb er eentje besteld maar die heb ik uitgeleend, weet even niet meer hoe het heet. Het was een serie die pas uitgezonden is op televisie in ieder geval. Groetjes, Marloes
de zwangerschapsbijbel alles wat je bedenkt staat erin, veel ilustraties, gewoon een heel mooi boek bij bol.com gekocht
Ik heb het boek Veilig zwanger van Beatrijs Smulders. Erg practisch. Voor plaatjes en foto's heb ik veel gekeken op internet. Ook staan erg mooie foto's op de zwangerschap week voor week. Tevens heb ik een video gedownload. De naam was geloof ik: Het wonder van een nieuw leven. Hier kon je precies zien van binnenuit hoe de hele zwangerschap van begin tot eind verliep. Erg mooi.
Mijn suggestie is : Mijn zwangerschapsbijbel Geweldig boek, en goed geschreven naslagwerk. Mooie foto's en goede tips bij iedere week. Echt een aanrader !
heey jippeltje hebben we niet allebei alleen diabetes maar ook hetzelfde boek hahaha hoe is ie met je?
Zelf heb ik gisterenavond een mooi boek besteld van Deepak Chopra "de magische 9 maanden". Als ik geluk heb komt deze morgen met de post mee! Je kunt altijd even via google zoeken om te kijken of dit boek ook wat voor jou is! Ik verheug mij bijzonder op het lezen van dit boek! Zo warm! Liefs
wij hebben ook het boek "'zwanger, het nieuwe handboek over de zwangerschap en de bevalling". Echt een heel erg mooi boek en zeker zijn geld waard! Maar ook het boek wat ik bij moeders voor moeders heb gekregen vind ik echt een heel gaaf boek wellicht kan je die van iemand lenen als je die zelf niet hebt?
Ik heb al jullie tips opgeschreven en ben aan het rondneuzen in de (internet)winkels. Heb vandaag het boek "uw zwangerschap week na week" van dr. G.B. Curtis en Judith Schuler gekocht. Staan geen foto's in maar wel tekeningen en hele duidelijke teksten van week tot week. Voor een mooi boek met foto's zoek ik nog even verder. Ik ga eens kijken of ik jullie boeken allemaal kan vinden. Er zit er vast één (of twee) bij die ik ga kopen... Heerlijk met een kop thee en een deken op de bank het boek doorbladeren! Dank jullie wel voor de tips.