Meiden ik heb misschien een tip wat een uitkomst is als je zwanger wil worden! Ik had in dec een vmk gehad en was toen 5/6 weken zwanger! Elke maand zat ik maar te hopen dat ik weer zwanger was en nee hoor elke maand een teleurstelling! Nu had ik van een collega van een goede vriendin een tip gekregen om VSM Sepia tabletjes (ronde balletjes) te gaan slikken omdat je als vrouw zijnde toch onbewust er heel erg mee bezig ben in je hoofd! Dit zijn homopatische pilletjes en die moet je 2 keer per dag 1 pilletje een uur voordat je gaat eten innemen en op zuigen! Nu was ik daar 4 weken geleden mee begonnen en zie mijn onderschrift! Het schijnt dat het een soort stofje in je hersenen los te maken waardoor je rustiger word en minder met de dingen bezig bent! Die vrouw had het van haar dochter en die hebben meerdere mensen het aangeraden! Nu zijn er bij heel vrouwen dat ze binnen 2 maanden zwanger raken! Ik vind dit echt een super tip! Je kan ze halen bij de etos en kost 12.50euro per 200 pilletjes! Ik zeg probeer het, baat het niet schaad het niet! Succes meiden en geloof me, heb ze ook aan mijn buurvrouw gegeven die al 1,5 jaar bezig zijn! xxxx