Wordt misschien niet meer wakker 'Herstel dochter Whitney Houston zou wonder zijn' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Heftig hoor. En ik denk ook een schreeuw om aandacht. Raar om het op dezelfde manier te doen als moeder gevonden werd (al was dat van Whitney geen zelfmoord toch?)
Drugs, alcohol, medicijnen die al dan niet zijn voorgeschreven en dan ga je makkelijk van je stokje als je in een warm bad stapt. Arm meisje, je moet ook wel stevig in je schoenen staan je beroemde ouders zo'n leven leiden en je je moeder verliest. Denk dat de stap snel gemaakt is om dezelfde kant op te gaan. Heftig hoor.
Ze hebben drugs gevonden in haar woning Maar dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat ze het heeft genomen.
Oh verschrikkelijk wat triest Dan mag die man een vreselijk figuur zijn maar dit gun je toch niemand toe. Ik meen zelfs dat Whitney Houston ook in febrauri overleed? Vraag me af of het dan heel veel toeval is (zelfde maand, zelfde situatie) of dat zich nu iets noodlottigs heeft voorgedaan.
Ik lees net dat ze de kunstmatige beademing stop gaan zetten. De familie heeft al afscheid van haar genomen. Vreselijk...
Vader èn moeder waren vreselijke ouders voor haar. En ik ben toch echt wel een grote liefhebber van Whitney's muziek... Ik vind het echt vreselijk voor het meisje zelf...wat een triest leven heeft zij gehad.