Twee doden na botsing auto en trein op overgang Harlingen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Wat vreselijk, wat een leuk uitje had moeten worden voor de kinderen van 4 en 5 jaar oud, liep uit op een drama. De doden zijn een volwassene en een kind. Afschuwelijk. Daar moet je toch niet aan denken. Je hoort het wel vaker met die onbewaakte spoorwegovergangen dat op die plekken ongelukken gebeuren. Hopelijk gaan ze hier wat mee doen.
Vreselijk...ik dacht gelijk ook aan jou ASZZ... Wij gaan donderdag met school naar Harlingen. Niet naar de boerderij trouwens. Ik ben er echt misselijk van. We werden op de weg naar Bolsward ook rond die tijd door politie ingehaald...die gingen extreem snel. Toen dacht ik nog....er is iets heel ergs gebeurd. Wij gaan ook elk jaar lammetjes kijken.
Wat heftig inderdaad. Je zal maar vrouw/moeder van zijn. Pfff. Maar vergeet niet dat dit ook een trauma is voor de machinist (en eventueel ander treinpersoneel). Ik wens deze meneer of mevrouw ook sterkte!
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe verschrikkelijk dit moet zijn voor de vrouw en moeder. Echt je grootste nachtmerrie.
Echt heel erg heftig.. Het zullen je man en kindje maar zijn Dat je zo in één keer zonder hen verder moet. Daarnaast ook het trauma voor de machinist (en ander treinpersoneel)..
Afschuwelijk. Ik denk dat iedereen in Nederland nu meeleeft met de moeder / vrouw en andere naestaanden van de slachtoffers. Hoe moet zij verder. 😢 Ook voor de machinist en andere getuigen is dit verschrikkelijk. Natuurlijk ook de vraag hoe dit kon gebeuren. Er zijn geen slagbomen, maar wel een licht en bel. Deden deze het niet? Of over het hoofd gezien of bewust genegeerd? Dat zullen we nooit weten, denk ik. Er moet echt vaart gemaakt worden met betere beveiliging EN voorlichting rondom spoorwegovergangen.
Het is verschrikkelijk. Zo verdrietig voor alle betrokkenen. De overgang is dan wel onbewaakt, maar deze is wel overzichtelijk (wij kennen de overgang). Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Ik las dat er wel lichten waren maar geen bel. En misschien nu met dat mooie weer en de zon, zag hij de lichten niet goed. Je weet het natuurlijk niet.
Echt verschrikkelijk.. je man en kindje gaan gezellig lammetjes kijken en zullen nooit meer thuis komen.. zo vreselijk verdrietig..