Hoi wij hebben met 20 weken een 3d echo laten maken, en nu zijn we zo onder de indruk dat we ook een 2e willen laten maken, nu vragen we ons af wanneer het mooi is om die te laten maken. iemand ideetjes?
28 weken, denk ook dat dat ongeveer het maximale is waarop je de baby goed in beeld krijgt. Erna kan het zijn dat hij/zij al aan het indalen is of te groot is om mooi in beeld te krijgen en dat zou toch zonde zijn van je geld Foto's van echo met 28 weken in mijn album.
Ze raden meestal aan zo rond de 26 weken dan is het ook heel mooi. Wij gaan zelf met 27 weken een 3D echo laten maken. Liefs, misspuma
Ik dacht zelf idd ook al aan rond de 27-28 weken... vanmiddag ook nog effe met mijn vriend overleggen... hehe, maja ff info inwinnen wanneer het nog mooi is enz
Ik heb de tweede 3d echo met 25 weken gehad. De eerste oo met 20 weken. Het is al een heel verschil hoor, mijn kindje paste met 25 weken al bijna niet meer helemaal in beeld... en hij was in die paar weken tijd alweer zo veranderd! Echt leuk, hij was van een mager ventje in een dikkertje veranderd!!!
We zijn met 21 weken geweest, ze lag er toen goed voor, maar minder spek op de wangen. (hele duidelijke echo zie album) Zijn vorige week terug gegaan met 28 weken en ze lag te slapen met haar gezichtje in mijn rug dus alleen achterkant hoofd gezien.......alles geprobeerd, maar ze was niet wakker te krijgen. We gaan nu terug, was pas plaats in week 30 van de zwangerschap...dus kan zijn dat het dadelijk te groot is voor in beeld. Ik raad je aan, het bij 26/27 weken in te plannen, mocht de baby zich dan niet willen laten zien heb je nog paar weken de tijd voor terug te komen. Omdat we het gezichtje niet gezien hebben, hoefde we niks af te rekenen en kunnen we terugkomen. Ze zei erbij, zoals mijn situatie was met zwangerschap, kon ze hele mooie shots maken en zei dat we zeker terug moesten komen. Kan ooit zijn door aantal zaken dat je nooit een mooie echo krijgt maar wazig. Ik dacht dat het lag aan de apparatuur, maar ze zei nee ligt eraan hoe het van binnen allemaal in elkaar steekt. gr. cassandra