hoi caruli! de eerste was er met 39+4, de tweede met precies 40, dus ietsie later. Met de eerste is het begonnen met gebroken vliezen en ben ingeleid, de 2e kwam spontaan. Ben ook benieuwd naar je 3e, wij ook hahahahahahaha. Alles goed verder? Wij hebben samen in het NOD feb gezeten! Groetjes, Dicky
precies gelijk twee dagen voor de uitgerekende datum alle twee de bevallingen begonnen om ongeveer 5 uur 's ochtends met lichte weeën ze zijn ook alle twee op een donderdag geboren Jelle over 4 uur 's middags en hendrik voor 12 uur 's ochtends (Jelle 5 januari uitgereknd 3 januari geboren) (hendrik 3 oktober uitgerekend 1 oktober geboren) wij hebben wat met de donderdag alles wat je niet in de hand hebt gebeurd op donderdag mijn vader en mijn beppe zijn overleden opp een donderdag jelle en hendrik zijn geboren op een donderdag
Ik heb later dan de eerste gestemd, maar ik heb dus na de derde gekeken en niet naar de tweede omdat die 'tegelijk' met de eerste kwam. De eerste twee zijn geboren met 35 weken en 6 dagen. De derde is geboren met 41 weken en 1 dag.
ik heb later gestemd omdat Fabian met 37 weken en 1 dag kwam en Tyrell met 40 weken en 3 dagen. jennefer
zo te zien zijn de meeste dus later bevallen dan bij de 1e.. ben zo benieuwd.. hoop eigenlijk een beetje dat deze beeb wat eerder komt maar goed we zullen het moeten afwachten he
Hoi Caruli, Hoop hetzelfde als jij. Bij mijn dochter met 41+5 bevallen, hoop echt zo dat het eerder komt! (Anders zitten we met oud&nieuw, haha!).
Leuk om te lezen dat de tweede bij de meeste later komt. Hier was het andersom. Eerste is geboren met 41+3, Tweede met 40 weken rond (En ja ook de bevalling ging een stuk sneller..) Ik hoop dat jij niet teveel overtijd hoeft te gaan lopen, je hebt er al zolang op moeten wachten!
sanel: thanks meid ik ben ook benieuwd hoor hoelang het nog duurd vandaag de hele dag al last van mijn buik, voel me ook misselijk enzo maar er gebeurd verder nog niks morgen naar de gyn toe en dan eens kijken of ik wat wijzer kan gaan worden over de bevalling straks.
Hoe veel later ie gaat zijn weet ik niet, maar in elk geval drie dagen later dan de eerste. En die was al te laat Caruli, spannend! Officieel mag ie nu komen he. Hopen dat ie dan ook niet al te lang op zich laat wachten!
ja hij mag nu komen maar tot nu toe nog geen tekenen daarvan... denk dat hij nog wel even goed zit. maar 1 ding weet ik al wel ik ga deze keer niet overtijd. mocht meneertje niet zelf komen dan word het een ks de datum staat ook al vast maar hij kan nog steeds zelf eerder komen dus ben benieuwd of we de datum van de ks gaan halen
1ste kwam met 39 wkn 3 dagen, was een ingeleide bevalling. 2de is nog een vraag wanneer hij zin heeft om te komen.
Justin ben ik ingeleid, werd uiteindelijk spoed ks. (42.3 wk) Colin ben ik met een ks verlost op de uitgerekende datum omdata lles nog potdicht zat
Bij mij zijn mijn 2 zoontjes allebei spontaan gekomen met 41 w en 6 dagen. haha Dus mocht ik ooit een 3e krijgen, ga ik gewoon weer uit van 41 w en 6 dg denk ik..
TO, veel later kan het bij jou dan in elk geval niet worden! Bij mij zat er 3,5 week tussen. Eerste was 2 weken te vroeg, tweede was 9 dagen te laat, ondanks 7 weken van bijna dagelijkse voorweeën