Mijn andere 2 dochters hebben ook een korte naam. Vinden jullie Kee er dan niet leuk bij? Er zijn zoveel namen die in liedjes voorkomen......
Ik denk eerlijk gezegd dat een Kee echt heel erg gepest gaat worden met haar naam... (Dikke tante Kee, inderdaad )
Ik vind het wel een oké naam. Kay vind ik mooier, maar als je voor oerhollands gaat is Kee ook goed. In onze regio komen dit soort namen wel vaker voor. Ook Kate en Keet. (onze dochter heeft Kate als 3e naam.) Over dat pesten met een naam zou ik me niet druk maken. Er zal vast wel eens voor haar gezongen worden, maar dat slaat lang niet altijd door in pesten. (ik heb zelf ook een naam die in een liedje voorkomt, en dat is vaak voor me gezongen op school, maar het boeide mij niet. En het is niet blijven 'plakken' bij degenen die dit zongen, het hield vanzelf weer op).
ik vind het geen mooie naam. vind hem enorm oudbollig/ouderwets. Toen ik vroeger Dik Trom keek was er ook altijd een hele oude vrouw die Kee heette.
Ik vind t op zich wel een leuke naam, maar echt geen mooie schrijfwijze!! Kay? Kae? Kee lees je snel keeS