2e auto, 2 peuters van bijna 3 welke autostoelen?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Lolala, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolala

Lolala Niet meer actief

Ik zit even met mijn handen in het haar wat betreft autostoeltjes..
    We hebben 2 peuters van bijna 3 en omdat mijn man een leaseauto krijgt, en er voor mij een 2e auto bij komt moeten we er 2 autostoeltjes bij kopen.
    Ze passen beiden nog prima in de groep 1 stoel, dus om ze nu al in een groep 2/3 stoel te zetten ben ik niet zo voor..
    Maar over een jaartje zijn ze daar wel aan toe, en dan moeten we 4 nieuwe stoelen gaan kopen:$

We vinden het belangrijk dat ze veilig zitten, maar in een jaar tijd 6 autostoeltjes aanschaffen gaat me een beetje te ver..
    nu zag ik dat er groep 1/2/3 stoelen bestaan, is dat wat? En is het een beetje veilig?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    dat is echt een goede actie!

edit op pinkorblue is ie 120;)

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou een groep 1 stoel kopen voor beiden, evt van kennissen overnemen ofzo voor de kosten. Mijn dochter moest een beetje op tijd over omdat de tweede te groot werd voor de MC, maar dat was pas rond haar 4e verjaardag dat dat kon. En eigenlijk kon ze toen nog prima in de groep 1 stoel...

Daarbij, groep 2/3 stoeltjes zijn een stuk goedkoper en daarna ben je er vanaf! Dat is het laatste wat je hoeft te kopen aan autostoeltjes! Je kunt er ook voor kiezen om dan de groep 1 stoeltjes (die dan nog vrij nieuw zijn) weer op MP te zetten, krijg je er nog wat voor terug.

Deel Deze Pagina