Dat is iets om goed over na te deken inderdaad. Ik zou dan mijn kinderen moeten afzetten bij vriendjes of andersom. Ik woon in een vrij grote plaats met alles dichtbij dus dat zou denk ik wel goed komen. Zelfde probleem zou ik hebben met mijn bakfiets waar maar ruimte is voor 3 tot ze zelf kunnen fietsen.
Ik heb in mijn tweede auto altijd een kind voorin gehad. Heb de ook 3. Bij voorkeur een maxi Cosi maar daarna gewoon de stoeltjes. Wel zorgen de airbag voor uit is.
Het gaat denk ik tussen de up + multimac of een touran kopen voor mij en de andere auto voor mijn man houden.
Oh toch wel dus. Dat scheelt. Eerlijk? Mijn man wordt best wel eens even aangekeken hoor, maar dat boeit hem dan weer niet. Maar voor een keer kan dat best ja.
Nu met de kinderen op de basisschool kan ik er prima 3 achterin vervoeren en eentje voorin. Ze hoeven niet meer op stoeltjes, alleen op zitverhogers. Dat scheelt veel ruimte, dan kun je in elke auto wel 3 op de achterbank kwijt.
Hij moet soms ook klanten vervoeren in de auto en dat gaat dan wat fijner in een luxere auto. Zelf vind ik het niet zo prettig rijden, een auto met zo'n lange neus, zeker in het dorp niet.
Haha nee. Parkeren gaat ook een stuk makkelijker met een klein autotje. En klanten in een up vervoeren is niet zo handig. Mogen ze dubbelgevouwen achterin.
Het heeft vooral met het aantal gordels te maken. Een Fiat Panda is er bijvoorbeeld in een 4 en 5 zitter terwijl het dezelfde auto is. Je mag bij een 4 zitter niet meer dan 4 personen in de auto hebben.
Oh oké, dan snap ik het. Mijn auto heeft gewoon 3 gordels achterin. Ik zou in een Up met maar 2 gordels ook niet meer dan 2 vervoeren inderdaad.
Ik zou echt voor een wat grotere auto gaan. Gewoon waar de kinderen makkelijk inpassen en eventueel ook nog een kinderwagen en boodschappen. Of eventueel wel een kleine auto en dan een dagje met je man ruilen als je al weet dat je de auto echt nodig hebt.
neem dan gewoon geen up, maar sowieso een 5 persoons auto. Dan kan je nog eens wat. en ook gewoon een grotere kofferbak... na 5 dagen ben je het echt zat om de hele kinderwagen uit elkaar te halen, wielen eraf ed(ook lekker als er eens poep onder zit, modder, sneeuw, gras)... en dan zit dat ding in de kofferbak en kan je je boodschappen niet meer kwijt, of andere dingen.
Kan je trouwens niet beter naar een andere auto dan een up kijken of zitten jullie wat dat betreft vast aan ik wil graag een Duits merk rijden? Want je kan namelijk ook voor de prijs waarvoor je een up koopt ook heel wat andere grotere auto’s kopen waarbij de kinderen gewoon allemaal achterin kunnen. En eerlijk gezegd wij hebben kort ook een up gehad ik vond het helemaal niks, mag dan wel Volkswagen zijn maar comfort zeer weinig en ook hoe die op de weg lag etc, ik had toen zelf een Renault twingo en die vond ik veel prettiger rijden. Mijn vriend is bijv zelf idd heel fan van Audi dus zijn auto drie raden is een:.. maar ik heb uiteindelijk zelf als onze tweede auto gekozen voor een Renault Clio. Tuurlijk rijdt niet zo als een Audi en net wat goedkoper maar ik ben er heel tevreden over. En door onze overburen weet ik dat het met 3 kinderen makkelijk naast elkaar past allemaal nog in autozitjes. Verder kan je ook nog naar heel wat andere merken kijken, Japanse bijv, Peugeot, Skoda, ford, Opel etc etc
Nou ik weet niet hoe dit precies zit, model en jaar en alles... maar wij hebben een renault megane estate... en dat past echt niet normaal hoor.. Er kunnen hier een tobi, maxi cosi en een rode in, allemaal opgeschoven naar de buitenkant, dus tegen de deuren aan... Maar 2 tobi's en een rodi passen echt bij lange na niet hoor
Ik heb geen idee welke ze gebruiken haha alleen dat het past. En toen de jongste werd geboren waren de oudste volgens mij 2 en 4. En zij hebben net zoals ik de laatste versie van de Renault Clio.
Ik ben niet gebonden aan een merk ofzo dus het kan alle kanten op. Mijn redenering is dat bij bijna geen een normale auto 3 kinderstoelen op de achterbank passen dat je dan net zo goed een hele kleine auto kunt nemen. Of echt een grote met 3 losse stoelen, alles ertussen in vind ik niet zo interessant. Ik ben benieuwd hoe de Up rijdt, dat ga ik morgen ervaren.
dan zou ik gaan voor een grote. Een 4 persoons auto zonder echte kofferbak heb je gewoon geen reet aan Overigens snap ik niet waarom je niet gewoon een kleinere 5 persoonsauto wil zoals bijvoorbeeld een yaris oid... maar waarom je dan of mini wilt of vrachtwagen?
Mee eens er zijn zoveel meer opties. Echt zon kleine auto ga je wat dat betreft denk ik echt spijt van krijgen.