Onze dochter is bijna twee maanden en heel beweeglijk. Tot twee weken geleden, lag ze in de kinderwagenbak in een wrapper maar die ligt na 2 minuten open. Hetzelfde geldt voor de dekentjes die trappelt ze er ook af.. Het begint nu toch wel een stuk kouder te worden dus ik vraag we af wat ik mijn dochter aan moet geven in de kinderwagenbak. Nu heeft ze een wat dikker vestje aan maar die is ook weer niet zo heel dik.. Kan ik het beste haar een winterjasje aangeven? Wat doen jullie eigenlijk??
voor het echte koude weer vind ik die skipakjes(zo'n aan 1 stuk ding...gewatteerd) fijn...hoeft je kindje niet enorm veel lagen aan...en ligt ie lekker warm in gepakt... vandaag had ie 2 lange mouw rompers met een heel dik vestje met capuchon...maar wel deken met laken tot onder mn oksels!...vooral die wind is koud en vind zo'n jasje een heel gedoe...die skipakjes zijn veel makkelijker...
een skipakje idd is erg fijn voor die kleintjes. niet zoveel lagen kleding en toch heerlijk warm. je zou er eventueel dan nog een dekentje bij kunnen doen maar dan hoef je je igg niet zo druk te maken als ze het dekentje weg schopt want ze zal het niet koud krijgen als je een goed skipakje voor haar aantrekt.
idd.. en mijn zoontje is ook heel beweeglijk met zn armen, en door dat dikke pakje gaat het bewegen wat trager en slaapt ie sneller haha..handjes zitten ook in de mouwen meestal is dat ding toch groter..dus ook lekker warme handjs... als ik een winkel in ga oid doe ik de rits gewoon open..
die van mij huilt al moord en brand als ze een muts op moet (vindt ze te warm denk ik ) dus zo'n ski-pak in gewatteerde variant is voor de mijne te warm denk ik (zoals ik als in andere topic ook zei), dus ik ga voor fleece!
Wij gebruikten een warme fleece wrapper (van Lodger) en een vestje+mutsje. Ons meisje heeft altijd lekker warm gelegen. Ik denk dat ik een skipak teveel gerpiegel zou vinden met zo'n kleintje.
ik heb ook een wrapper maarja mevrouw ligt niet stil dus heeft zo'n ding weinig nut voor de warmte.. ik moet straks toch nog naar prenatal, kan ik meteen kijken even kijken voor een skipakje als ik toch in de stad ben..