2e babyfoon aanschaffen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door saartje1982, 1 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Deze zomer wordt ons tweede kindje geboren, ons zoontje is dan 20 maanden.

Nu hebben we een camera babyfoon, die bij slaapjes overdag en 's-avonds aanstaat, 's-nachts niet meer.
    1xper week past onze buurvrouw op ons zoontje, hij slaapt dan thuis, en de babyfoon staat bij haar aan.
    De kindjes komen in aanliggende kamers te slapen.

Zouden jullie voor de tweede een extra babyfoon kopen? Eigenlijk lijkt mij het wel handig, maar wil ook niet teveel dingen aanschaffen. Maar ik weet niet of je beide kindjes goed hoort als de unit bijv op de gang staat. En dan heeft de camerafunctie ook weinig zin.

Zag nu bij de Kruidvat een gewone Alecto babyfoon (geen camera). Is dit handig om te kopen voor ons zoontje, zodat de camera babyfoon naar de baby kan?

2. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik heb hem toevallig net gekocht bij de kruidvat.. ik heb zoiets van het kost niet zo heel gek veel en vind het wel fijn en handig.
    De oude heb ik nu op de babykamer gezet.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik.heb wel een tweede camera gekocht.
    Die kon op de ouderunit.
    Maar aangezien onze oudste op een groot bed slaapt vind ik het wel handig om te kijken wat hij uitspookt op zijn kamertje.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Yep heb m ook gehaald. De simpele bij de oudste en luxere bij de baby.

5. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    hier ook gekocht die van kruidvat. Heb er zoiezo geeneen met camera maar wij horen geen geluid als wij beneden zitten dus echt een pré hier.
    Als je buuf straks op 2 kindjes oppast vanuit haar huis is een 2e babyfoon wel slim anders hoort ze maar 1 kindje..

6. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb een tweede babyfoon gehaald. Maar bij ons is er 13 maanden verschil en slaapt de een boven en de ander beneden. De nieuwe babyfoon heeft de mogelijkheid om uit te breiden met een tweede camera. Deze hebben we nu toch ook maar besteld, dan kunnen ze op 1 ouderunit.

7. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Kun je geen extra camera kopen voor de unit?

8. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Nee helaas, dat kan bij onze versie niet.

Heb nu de aanbieding bij de Kruidvat gehaald, met pas ook nog eens €2,50 korting, dus maar €27,50 uiteindelijk.

Deel Deze Pagina