Hoi, Ik vraag me af of huisdieren daadwerkelijk aanvoelen of de bevalling gaat beginnen ja of nee. Onze hond is sinds vanmorgen erg rustig, maar ook weer onrustig. Ze komt de hele tijd bij me liggen en geeft heel veel kusjes. Heb al een paar weken last van weeën, sinds vanmorgen weer wat heftiger. Gister ben ik de hele dag aan de dunne geweest. Afgelopen nacht erg slecht geslapen en ben erg misselijk. Zou het een voorteken kunnen zijn, of moet ik nog een paar weken geduld hebben? Gr. Vanessa
Onze hond reageerd precies zo .. Het is idd zo dat ze aanvoelen dat er wat staat te gebeuren,maar dat kan ook nog wel 4 weken duren! Groetjes,Alida
Ik ben zo benieuwd, vannacht wel weer last gehad van best heftige weeën, maar het wil maar niet doorzetten. Onze hond is nog steeds extreem rustig, en erg aanhankelijk naar mij toe. Helaas afwachten dan maar. Gr. Vanessa
Eh helaas, je bent 35 wkn. De bevalling 'hoort' pas tussen de 37 en 42 wkn te beginnen hoor. Dus wees blij dat het nog niet begonnen is.
Dat vroeg ik me ook af! Onse katten zijn de laatste dagen niet van mijn schoot af te krijgen! . Vannacht werd ik een paar keer waker met krampen maar het heeft niet door gezet. Dus we wachten dan maar rustig af. groetjes Lin79
Ik begrijp wat je bedoeld. Zou ook nog een paar weekjes te vroeg zijn. Maar heb al vanaf week 32 weeën, 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Dus hoop dat je kan begrijpen dat het van mij nu eigenlijk wel mag gaan beginnen. Gr. Vanessa
Hoi Vanessa, ik hoop voor je dat je beeb nog even blijft zitten. Maar huisdieren kunnen het aanvoelen idd. Maar waarneer het dan komt zegt nog weinig.
Dat maakt toch niet uit, vanaf 34 weken mag je al thuis bevallen. Net alsof de baby denkt ; o nu is ze voorbij de 37 en mag ik komen
Het is voor de kleine toch beter als ze blijven zitten tot min 37 weken. Hiervoor moet de kleine toch nog in het ziekenhuis verblijven. Drinken ze vaak nog niet goed en zijn ze nog wat suf. Ik duim maar voor je dat je kleine nog even blijft zitten. En probeer die 37 weken te halen. Is toch het beste voor je kindje en daar gaat het om toch ? PS ik heb met 32 weken ook 4 dagen in het zh gelegen met premature weeen en ontsluiting. Heb de hele tijd gehoopt dat ik de 37 weken zou halen. Nu mag ze van mij komen !
Je mag pas vanaf 37 weken thuis bevallen. Ondanks dat je al even in het zh hebt gelegen ben ik het wel met Tari eens: laat beeb nog lekker even zitten is voor de baby ook een stuk beter.
37 weken is de grens voor thuisbevallen,... gelukkig dat dit zelfde verhaal voor mij niet op ging, want mijn kat is al een paar maanden erg aanhankelijk geworden, ik denk dat mn katten het wel aanvoelen,....maar dat ie de dag vd bevalling wel anders zal reageren,.....
Mijn kat is altijd al aanhankelijk, zeker ten opzichte van mij. Maar sinds een maand ofzo is dit inderdaad nog een heel pak "verergerd". Ze is bijna niet van mij weg te slaan, zo lief . Denk dus dat ze ook gewoon aanvoelen als je zwanger bent, misschien dan ook wel als je gaat bevallen, wie weet.
De grens ligt zo als de anderen ook al zeggen bij 37 weken! Dus misschien toch even beter informeren voortaan. Het maakt dus zeker wel wat uit.
De VK heeft tegen mij ook gezegd dat je vanaf 37 weken thuis mag gaan bevallen. Tuurlijk hoop ik dat de kleine nog lekker even blijft zitten. Maar denk soms wel...oke nu mag je wel komen hoor.
Mijn kat is juist helemaal niet veranderd naar mij toe, altijd al geweten dat het een sulletje was haha. Hij is heel aanhankelijk naar mn man, zodra hij thuis is en op de bank zit, springt de kat erbij. Bij mij komt ie juist nooit kroelen of op schoot, voor ik zwanger was niet en nu ook niet. Dus als ie over een week of 6 ineens niet meer bij me weg te slaan is, zal ik eens extra op gaan letten
herkenbaar hoor. Dat heb ik ook wel. Maar dat is echt om dat ik inmiddels toch echt wel te nieuwsgierig ben. Mijn oudste zoontje heeft dit nu ook. Succes met de laatste loodjes.