Hallo allemaal, In januari heb ik corona gehad en ben daar nog steeds van aan het herstellen. Kan nog steeds niet mijn volledige uren werken omdat ik heel veel last heb van prikkels. Ik werk in de kinderopvang waar natuurlijk heel veel prikkels zijn. Krijg dan hele erge hoofdpijn en kan niet meer alles onthouden/ volgen. Ik werk nu 2x2 uur boventallig. Nu werd oudste dochter zondag ziek en maandag had ze een positieve test. Ik kreeg dinsdag enorme hoofdpijn en woensdag koorts. Precies dezelfde symptomen als vorige keer. Nu ben ik zo bang dat ik weer terug ga vallen naar hoe het was. Terwijl het juist wat beter ging de afgelopen weken. Wie heeft dit ook meegemaakt?
Ik heb een collega met long covid na haar eerste besmetting. 2e keer covid is zonder problemen verlopen en geen terugval.
Mijn zwager heeft pas voor de tweede keer corona gehad. Na de eerste keer bleef hij moe en futloos. Hij kon gelukkig wel gewoon werken, maar alles kostte verder veel moeite. De tweede keer is hij nauwelijks ziek geweest. Licht koortsig en wat verkouden, maar daarna was hij veel fitter dan daarvoor. Alsof de tweede besmetting de laatste restjes van de eerste keer heeft opgeruimd....
Dank je wel voor jullie reacties. Dat is erg hoopvol. Ik hoop dat ik ook geen terugval krijg. De ergotherapeut gaf gisteren in ieder geval aan dat ik het even rustig aan moet doen.
Ik heb in januari covid gehad, flink ziek en langdurige klachten waar geen schot in leek te zitten. Toen kreeg ik een verkoudheid (geen corona, maar goed...), voelde me een paar dagen belabberd, maar daarna verdween alles opeens als sneeuw voor de zon. Het voelt voor mij echt alsof immuunsysteem geactiveerd werd door dat verkoudheidsvirus en dat daarna ook alle resten van covid opgeruimd zijn... Opeens was ik weer beter, vrijwel zonder klachten, alleen dan met een (zeer) slechte conditie. Die had ik net weer enigszins opgebouwd toen ik in juli weer corona kreeg, maar dat was 3 dagen licht grieperig en snotterig en daarna klaar. Viel me zo mee, geen terugval. Beterschap!