Nummer 1 deed er 8 uur over vanaf het breken van de vliezen Nummer 2 was er in 2 uur vanaf dat mijn vliezen gebroken waren. beide bevallingen begonnen zonder weeën en met het breken van de vliezen. Ik ga er nu dan ook vanuit dat het snel kan gaan. Ik denk dat het wel helpt als je je er van te voren al op instelt dat het snel kan gaan. Ik vond bij nummer twee vooral de naweeën heel vervelend. Dat heeft wel een dag of 3 geduurd. Nu dus nummer drie op komst, en we gaan het zien.
Ja hier wel. 1e ingeleid, 8 uur, waarvan 55 min persen, vacuüm uiteindelijk. (In totaal 13,5 uur vanaf de gel) 2e ingeleid, 1,5 uur waarvan 3 min persen. (In totaal 6,5 uur vanaf de gel) 3e spontaan tja, ik heb hier om 21.10 nog een berichtje gepost dat ik pijnlijke harde buiken had en ik benieuwd was of dit de start was. Ze is om 21:49 geboren.. De vk was om 21:35 binnen, dus gelukkig goed op tijd.
1e duurde 18uur vanaf 1e wee. 2e duurde 6uur 3e 3uur. (Wel gesmokkeld met 2 weken aan voorweeen en 2 x strippen)
Ik ben ook benieuwd. 1ste was 5 uurtjes. Ging met 8 cm naar het zkh, omdat vk dacht dat ik voorweeen had 45 min geperst.
Eerste 2 en half uur, stuitbevalling/ingeknipt van te voren voor de zekerheid dat het hoofd erdoor kon. 2e anderhalf uur, navelstreng 2x om het nekje 3e 2 uur, navelstreng 3x om het nekje, gyn had nog nooit eerder zo'n lange navelstreng gezien.
Eerste was er binnen 6 uur na de eerste wee, tweede binnen 5 uur. Ben erg benieuwd maar ga er vanuit dat deze er nóg sneller zal zijn. Heb het geluk dat ik snel en makkelijk beval dus ik kijk er zelfs naar uit om weer te doen (maar vooral naar daarná natuurlijk )