Pff vandaag echt zo'n dip! Onze kleine meid heeft nog maar geen zin om te komen! De verloskundige zegt al 3 weken dat ze elk moment kan komen. Wat duurt het wachten dan eeuwig zeg! Gister ben ik voor de tweede keer gestript. (Heb ongeveer 2 cm ontsluiting) gister rommelde het flink en vandaag is alles weer stil en rustig. Gister is besloten om zondag de bevalling in te leiden. (Het scheen al druk te zijn met inleidingen) maar toen zei de vk nog even dat als het dan nog te lang duurt je kans hebt op een keizersnede. Ik kreeg er helemaal de kriebels van voor het eerst in m'n zwangerschap. Zo even spuien hoor!
Ik kan het me goed voorstellen, ik ga nu ook overtijd lopen en jij bent al een week verder! Dat van die keizersnede begrijp ik niet helemaal? Wat ik zo beroerd vind is dat je de hele tijd tegen die bevalling aanhikt terwijl je zo graag wil dat het allemaal voorbij is en dat je je kindje hebt, dan kun je verder he. Ik kan je ook niet helpen helaas behalve de tip om er toch proberen en in te berusten...hooguit nog een paar dagen. Kom op je kan het
Waardeloos hè? Ik liep bij de eerste ook dik een week overtijd. Maandenlang leef je naar de uitgerekende datum toe, en dan ga je er overheen. Ik dacht echt dat mijn zoontje nooit geboren zou worden. Dat dit het eerste kindje was dat gewoon stug bleef zitten. uiteindelijk ben ik ingeleid en 2 dagen later bevallen. Heel veel succes met deze allerlaatste loodjes. Het duurt nu echt geen weken meer! Pak je rust, ontspan, het komt allemaal goed!
Bij mij exact t zelfde verhaal geweest uiteindelijk nog naar ziekenhuis geweest vanwege dreigende serotiniteit onderzoek, we mochten naar huis. Dag erna gestript en zelfde avond is nog de bevalling begonnen...onze zoon is met 41+2 geboren
Ik weet precies hoe het voelt ! bij mijn vorige zwangerschap liep ik met 41+6 ik was moe uitgeput en vooral rusteloos over de komst van ons meisje ik zou maandag's ingeleid worden als het niet vanzelf kwam dus ik heb vrijdag's de vk echt gesmeekt om nog een keer te strippen en gulukkig mocht dat met als resultaat dat mijn weeen nog dezelfde nacht begonnen en ik zaterdag ben bevallen dus mischien zou je voor die tijd nog een keer gestript kunnen worden en komt het alsnog vanzelf op gang