Haai dames, De titel zegt t al, wanneer begon bij jullie de bevalling? Ik ben namelijk de hele dag nog druk bezig met poetsen opruimen uitruimen en met onze kleine van 3. Ook een beetje in de hoop dat hierdoor de bevalling zich sneller aandient, en zolang ik maar bezig ben hoef ik dus niet te wachten tot de weeën beginnen, wat ik dus doe zodra ik ff stil zit Dus ik vroeg me af hoe het bij jullie ging, begonnen de weeën terwijl je druk bezig was of juist toen je rust in de kont had? Liefs,,,
bij mij begon het op het moment van rust.. we waren net lekker aan het genieten van het eten en ineens.. pats boem weeen pfff... en het gekke was er was ook een man in de albert hein die tegen ons zei .. jij bevalt vanacht.. en hij had nog gelijk ook .. alles was klaar en geregeld.. dus ik had alle rust.. ben benieuwd hoe het nu gaat .. xxx
In alle rust. Na een avondje op visite, om 0.00 uur nog even samen op bed naar de tv gekeken toen plotseling m'n water brak en een half uur daarna al de eerste wee...
uhm Een beetje van beiden We hadden wat uhm 'pret' in bed en een kwartier na die tijd mn eerste wee .. dus het is maar hoe je het bekijkt haha.. tweede wee pas na een half uur ofzo dus de bevalling is wel in alle rust echt begonnen...
bij allebei in rust de eerste was toen we om 23.00 nog een filmpje keken de tweede toen ik heel relaxed een online game zat te spelen
Bij mij ook in soort van rust. Ik had de hele dag al krampen en slijmverlies, maar het zette pas echt door toen we gegeten hadden, mijn moeder naar huis was en we rustig konden gaan zitten.
Bij mij ook in rust. Ik zat 's morgens op de bank te laptoppen en een beetje tv te kijken en toen braken ineens mijn vliezen.
Ik lag te slapen en voelde al wel wat rommelen en ineens half2 in de nacht vreselijke pijn ( weeen) dus wel in rust
Ik zou eigenlijk de volgende dag ingeleid worden dus die dag nog naar de super geweest thuis de was gedaan en wat gepoetst. Toen lekker in bad gegaan en op bed gaan liggen een uurtje later braken de vliezen spontaan haha. Dus het was wel in rust
Bedankt voor jullie reacties dames! Bij iedereen dus in de rust, zo grappig, bij mijn eerste was het ook in de rust, ik sliep Maar nu dacht ik dus misschien wek ik iets op door druk bezig te blijven,,, maar kan dus beter rustig aan doen hahaha! Ik weet t, ik ben nog geen eens 39wkn maar het mag van mij wel opschieten nu! Nogmaals bedankt lady's!!
misschien zorgen de activiteiten overdag er voor, dat het snachts begint... Hier is het overigens ook snachts begonnen...
hier bij nr 1 smorgens toen ik wakker werd braken de vliezen bij nr 2 werd ik snachts wakker van de weeen. nr 3 is ingeleid
Hier ook 's \nachts wakker geworden van wat krampjes, die al zeer snel weeen werden. Dus in lekkere rust stand.
terwijl ik lag te slapen. Werd wakker om te plassen (misschien ook wel van een wee hoor maar dat weet ik niet) en toen ik weer naar bed ging kreeg ik ineens krampen.
bij mij begon het toen we in de stad/op de markt rond liepen en een loempia gegeten hadden....die vrouw van de loempiakraam zei nog tegen mij deze loempia die gaat er voor zorgen dat het gaat beginnen en ja hoor hihihi... heeft overgins daarna wel nog 24uur geduurd
Ik had er net nog een wasje in gedaan en de droger aangezet. Toen ik overeind kwam, knapten mijn vliezen!
savonds op de wc verloor ik de prop zeg maar heb erna nog gesext hihihi ik was smorgens de was aan het ophangen en toen kreeg ik krampen ben gewoon verder gegaan wilde alles klaar hebben en gewassen ben nog gaan douchen enzo verlosk kwam rond 2uur had 3 cm ontsluiting moest 5 uur int ziekenhuis zijn 7uur kwam de verlosk rond half 8 vliezen gebroken en 20:33 geboren (55min geperst)